سقوط ایران به رده سوم/ پیروزی شاگردان ولاسکو برابر اسلوونی

در شب ششم رقابت های والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان شکست خورد و به رده سوم گروه خود سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جهانی والیبال ۲۰۱۸ شب گذشته -۲۶ شهریور ماه- در دو کشور بلغارستان و ایتالیا پیگیری شد که در گروه چهارم دو تیم ایران و لهستان به مصاف هم رفتند. ملی پوشان ایرانی در بازی برابر لهستان، قدرت سه بازی قبل خود را نداشتند و اشتباهات زیادی در دریافت و سرویس زدن انجام می دادند. این اتفاق، باعث شد که ایران در هر سه ست با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ شکست بخورد و اولین باختش را در مسابقات جهانی تجربه کند. در دیگر بازی گروه چهارم، کوبا با حساب سه بر صفر از سد پورتوریکو گذشت.

در جدول گروه چهارم، لهستان همچنان در صدر است و ایران نیز پس از شکست برابر لهستان جای خود را در رده دوم به بلغارستان داده و به رده سوم سقوط کرد. همینطور فنلاند نیز در رده چهارم این گروه قرار دارد.

در گروه نخست، آرژانتین با نتیجه سه بر دو از سد اسلوونی گذشت تا اولین شکست این تیم را رقم بزند. همینطور بلژیک نیز با حساب سه بر صفر، برابر دومنیکن پیروز شد. چهار تیم اول این گروه به ترتیب ایتالیا، بلژیک، اسلوونی و آرژانتین هستند که به احتمال فراوان به دور بعدی صعود خواهند کرد.

در گروه دوم، برزیل با حساب ۳ بر یک از سد کانادا صدرنشین گذشت و این تیم را به رده دوم کشاند. همینطور هلند نیز با پیروزی سه بر یک برابر مصر، صدرنشین گروه دوم شد. در این گروه برزیل و فرانسه نیز به ترتیب در جایگاه های سوم و چهارم قرار دارند.

گروه سوم این رقابت ها هم با برتری سه بر صفر روسیه برابر کامرون و پیروزی سه بر یک استرالیا برابر تونس پیگیری شد. در این گروه، آمریکا، صربستان، روسیه و استرالیا جایگاه های اول تا سوم را تصاحب کرده اند.

کد خبر 353663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.