تله‌کابین صفه، شهررویاها و تله‌سیژ ناژوان تعطیل است

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) گفت: تله‌کابین صفه، مجموعه تفریحی شهررویاها و منطقه نمونه گردشگری صفه به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته ۲۷، ۲۸ و ۲۹ شهریورماه ۹۷ تعطیل است.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تله‌سیژ و دیگر مجتمع‌های گردشگری پارک جنگلی ناژوان روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل خواهد بود و فعالیت این مراکز تفریحی بعد از این ایام از سر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان ادامه داد: با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، شورای مشاوران جوان شهردار، مشاور شهردار اصفهان در امور هیئات مذهبی، نهادهای مذهبی و همکاری سایر بخش‌ها در حال تدارک برنامه ای برای دهه دوم ماه محرم هستیم، بر این اساس برنامه‌ای مذهبی از سوم مهرماه سال جاری به مدت سه تا پنج شب در محل کوه صفه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این برنامه بسیار متفاوت و ترکیبی با نگاه به سنت‌های آیینی عاشورا و محرم در ایران و اصفهان برنامه‌ریزی شده و همراه با سخنرانی، آواهای عاشورایی، نوحه‌خوانی، پرده‌خوانی، نقالی‌ و اجراهای هنری خواهد بود.

معینی از نهادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دعوت کرد: تا برای مشارکت در برگزاری هر چه بهتر این برنامه به دفتر شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان مراجعه کنند.

وی اظهارکرد: تلاش داریم یک گذر فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در صفه برگزار کنیم، ضمن اینکه چندین برنامه بزرگداشت نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 353662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.