استقرار ۳۵ اکیپ آتش نشانی برای تامین ایمنی عزاداران حسینی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۲۴ اکیپ گشت سیار در سطح شهر و ۱۱ اکیپ ثابت در مجاورت تکایا، هیئت‌ها و خیمه‌ها مستقر هستند تا ایمنی عزاداران مجالس اباعبدالله الحسین(ع) برقرار شود.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای ایمن‌سازی هیئت‌ها و تکایا برای عزاداران حسینی، اقدامات لازم را در دو مرحله قبل از برپایی ایستگاه صلواتی و یا خیمه‌های عزاداری و بعد از برپایی مراسم انجام داده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان سازمان آتش‌نشانی از هیئت‌ها، تکایا و خیمه‌های عزاداری بازدید و موارد ایمنی را بررسی و به مسئولان هیئت‌ها گوشزد کرده‌اند، افزود: تمام نکات ایمنی از سوی معاونت پیشگیری و ایمنی سازمان آتش‌نشانی به هیئت‌ها اعلام و چک لیست مربوطه ارایه شده و در صورت رعایت نکات ایمنی بی‌شک هیچ حادثه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: کپسولهای اطفائیه به تعداد مورد نیاز در اختیار متولیان مراکز عزاداری و تکایا قرار داده شده تا حوادث احتمالی را مهار کنند.

وی بازدید دوره‌ای فرماندهان شیفت از محل‌های عزاداری به صورت مستمر و ارائه پیشنهاد و تذکرات ایمنی به مسئولان و متولیان امر را از اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش‌نشانی در این ایام خواند و گفت: به شهروندان اطمینان می‌دهیم که سازمان آتش‌نشانی وظایف خود را به نحو احسن انجام و نکات ایمنی را به هیئت‌های مذهبی شهر گوشزد کرده و چک لیست‌های ایمنی را انجام داده است.

کد خبر 353644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.