آخرین وضعیت پرونده به چاه انداختن دختر بچه ۴ ساله

رییس کل دادگستری استان اصفهان آخرین وضعیت پرونده به چاه انداختن کودک چهار ساله در فلاورجان را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی وفا، در تشریح جزئیات ماجرای انداختن دختربچه به چاه فاضلاب اظهار کرد: بر اساس گزارش واصله در ساعت ۱۵:۱۰ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۶/۱۳ نوجوانی ۱۳ ساله دخترعموی خردسال خود را از روی خصومت به داخل یکی از چاه های فاضلاب روستایی محل سکونت انداخته و درب آن را می بندد.

وی افزود: یکی از همسایگان از طریق دوربین مداربسته متوجه موضوع شده و همسایگان را خبردار نموده و به کمک اهالی طفل از چاه فاضلاب خارج و به بیمارستان منتقل و خوشبختانه بدون آسیب جسمی جدی و پس از بررسی های لازم پزشکی از بیمارستان ترخیص شده و پدر او نیز از متهم اعلام رضایت می نماید.

خسروی وفا ادامه داد: پرونده متهم این حادثه به اتهام شروع به قتل در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری۲ شهرستان فلاورجان تشکیل و در حال رسیدگی است.

رییس دستگاه قضایی استان خاطرنشان کرد: با توجه به اقرار متهم و نظر به اینکه موضوع مشمول ماده ۲۸۶ قانون آیین دادرسی کیفری و ماده ۸۸ قانون مجازات اسلامی و تبصره ۱ آن می باشد، با تشکیل پرونده شخصیت برای متهم و انتخاب وکیل برای وی، جلسه دادگاه تشکیل و حکم تأدیبی مقتضی صادر خواهد شد.

خسروی وفا از خانواده‌ها خواست با عنایت به اینکه اختلافات خانوادگی و طلاق آثار مخرب و خطرناکی ابتدا برای اعضای خانواده به خصوص کودکان و خردسالان و سپس جامعه دارد، در حفظ و مراقبت و نظارت بیشتر فرزندان خود بکوشند.

کد خبر 353597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.