احداث هتل جهان‌نما با مشارکت بخش خصوصی

مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان گفت: با چندین سرمایه گذار پیرامون ساخت هتل جهان نما در حداقل زمان ممکن مذاکراتی انجام داده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مرتضی افروزی با اشاره به وضعیت هتل ارگ جهان نما اظهار کرد: طی تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و بنیاد تعاون نیروی انتظامی در سال ۸۸ مقرر شد هتل ۳۰ هزار مترمربعی جهان‌نما در اسرع وقت از سوی بنیاد تعاون نیروی انتظامی احداث شود؛ اما به دلیل تغییر مدیریت و سیاست‌ها، بنیاد تعاون نیروی انتظامی از ساخت هتل منصرف شد و این مهم سال‌ها بلاتکلیف ماند.    

وی با بیان اینکه هتل جهان‌نما در فاز اول و دوم ارگ جهان نما قرار دارد و از لحاظ منظر و سیمای شهری بسیار حائز اهمیت است، افزود: فاز سه و چهار ارگ جهان‌نما به دلیل رها شدن این هتل تحت الشعاع قرار گرفته، بنابراین شهرداری به دنبال احداث و تکمیل هتل است.   

مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی جلسات متعدد و پیگیری شهردار اصفهان، در اواخر سال گذشته تفاهم نامه‌ای بین بنیاد تعاون نیروی انتظامی و شهرداری منعقد و مقرر شد هتل ارگ جهان نما به شهرداری واگذار شود و در نهایت مدیریت شهری اصفهان در این دوره پس از سال‌ها مالکیت این هتل را به شهرداری بازگرداند.

وی با بیان این مطلب که با چندین سرمایه‌گذار برای ساخت هتل در حداقل زمان ممکن مذاکراتی انجام شده است، خاطرنشان کرد: تمام سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به ساخت هتل می‌توانند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند تا رونق به این ساختمان بی رونق بازگردد.

افروزی اظهار امیدواری کرد: این هتل طی ۲۴ ماه احداث تا ارگ جهان نما به عنوان ساختمانی در هسته مرکزی شهر اصفهان از حالت سکون و رکود خارج شود. 

کد خبر 353577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد US ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    0 0
    هر هزینه ای واسه این بنای کریح الچهره هزینست و دیر یا زود این مکان بی روح باید جای خودش رو به مبلمان شهری بده