مسابقه معماری بین‌المللی ژاک روژری برگزار می‌شود

هشتمین دوره مسابقه معماری بین‌المللی ژاک روژری با هدف تأکید بر قوانین توسعه پایدار در اقیانوس‌ها و جذب خلاقیت طراحان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، امسال هشتمین دوره مسابقه معماری بین‌المللی "ژاک روژری" برگزار می‌شود تا با در نظر داشتن قوانین توسعه پایدار در اقیانوس‌ها و فضا، طراحان را به خلاقیت، جسارت در طراحی و تصور دنیای آینده تشویق کند. در این دوره، جایزه چهارمی برای دانشجویانی که با موسسه Akuo همکاری می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

هدف جایزه در بخش "معماری و نوآوری خورشیدی" پشتیبانی از پروژه‌های مسکن یا سازه‌هایی است که در کنار دریا ساخته شده‌اند. استفاده از پنل‌های خورشیدی این ساختمان‌ها را در تأمین انرژی مستقل می‌کند.

جایزه بزرگ نوآوری و معماری در فضا  ۷.۵۰۰ یورو است، اما در بخش سازه‌های شناور ساخته شده از پلاستیک‌های بازیافتی دریا مبلغ جایزه ۲.۵۰۰ یورو اعلام شده است.

در بخش روستای مهتابی و افزایش سطح آب دریا نیز  ۲.۵۰۰ یورو جایزه در نظر گرفته شده است.

در بخش معماری و نوآوری خورشیدی در کنار دریا، جایزه دانشجویی نیز مبلغ ۲.۵۰۰ یورو تعیین شده است، اما جایزه بزرگ در بخش Akuo SunStyle، ۱۰.۰۰۰ یورو تعیین شده است.

ثبت نام در مسابقه بین المللی معماری - موسسه ژاک روژری مسابقه رایگان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۸ آبان ماه به نشانی اینترنتی fondation-jacques-rougerie.com مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری هنر ایران

کد خبر 353560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.