۲۷درصد جمعیت تیران و کرون تحت پوشش بیمه روستایی هستند

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: ۲۷درصد جمعیت شهرستان تیران و کرون تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در جلسه کارگزاران  بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار  کرد: بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فرصت خوبی برای حمایت از اقشار نیازمند و محروم است.

وی افزود: ۲۷درصد جمعیت شهرستان تیران و کرون تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که این جمعیت بر اساس پیش بینی و تلاش دهیاری ها و شوراهای اسلامی تا پایان امسال افزایش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه خدمات بیمه روستاییان و عشایر ارزان است، تصریح کرد: تلاش برای اطلاع رسانی از خدمات این صندوق بیمه توسط کارگزاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها الزامی است.

وی ادامه داد: خدمات ارزان قیمت و بازنشستگی سریع و ارایه خدمات ویژه به افراد از کارافتاده فرصت طلایی را برای معیشت و زندگی مردم فراهم کرده، اما اطلاع رسانی از این ظرفیت خدمت رسانی ضروری است.

حججی با اشاره به اینکه پهنای خدمت رسانی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر فراگیر است، خاطرنشان کرد: علاوه بر مردم روستایی و عشایر مردم شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر شهرستان هم قادر به استفاده از این بیمه هستند.

کد خبر 353550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.