عدم استقبال از کارت ملی هوشمند به دلیل تبلیغات منفی

مدیرکل ثبت‌احوال استان اصفهان گفت: تبلیغات منفی باعث عدم حضور مردم استان اصفهان برای دریافت کارت هوشمند ملی شده است.

حسین غفرانی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مشکلی برای صدور کارت ملی هوشمند در استان اصفهان وجود ندارد، اظهار کرد: تبلیغات منفی باعث عدم حضور مردم برای دریافت کارت هوشمند ملی  شده است.

وی با بیان اینکه دفاتر خدمات پست آماده ارائه خدمات برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند است، ادامه داد: عمده‌ترین گلایه مردم تأخیر در دریافت کارت ملی هوشمند بود که این مسئله در دستور کار قرار گرفته و به زودی برطرف خواهد شد.

مدیرکل ثبت‌احوال استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد معدودی از شهروندان برای ثبت‌نام دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه می‌کنند، اضافه کرد: این در حالی است که در پایان سال مراجعات  مردم افزایش می‌یابد و صف‌های طولانی برای دریافت کارت ایجاد می‌شود که زیبنده مردم ایران نیست.

وی با بیان اینکه تا پایان مرداد ماه دو میلیون و ۹۸۹ هزار نفر از افراد دارای شرایط دریافت کارت ملی هوشمند این کارت را دریافت کرده‌اند، گفت: کمتر از ۲۵ درصد مردم استان اصفهان هنوز برای ثبت نام کارت هوشمند ملی  مراجعه نکرده‌اند.

غفرانی کجانی با بیان اینکه افراد مراجعه کننده برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در هر ماه در نوسان است، اضافه کرد: فروردین ۱۹۹ هزار نفر و مرداد ۴۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حداکثر زمان ثبت‌نام تا دریافت کارت ملی هوشمند دو ماه برآورد شده است، اضافه کرد: در حال حاضر قطعات کارت ملی در تهران تولید می‌شود و از این رو ارسال آن برای شهروندان به طول می‌انجامد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه پنجم توسعه ظرفیت‌سازی دولت برای ورود به دولت الکترونیک و درحوزه استقرار دولت الکترونیک است، افزود: کارت ملی هوشمند در نظام شهری، سرعت، دقت تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان اضافه کرد: استفاده کارت ملی هوشمند در حوزه خدمات الکترونیک از جمله انتخابات الکترونیک، پول الکترونیک، خرید الکترونیک، دستگاه‌های خودپرداز الکترونیک، بیمه و درمانی الکترونیک، حمل و نقل الکترونیک، کارت سوخت الکترونیک، انواع کارت‌های الکترونیک در حوزه مخابرات و فن آوری  پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 353501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.