پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد شاهین‌شهر آغاز شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با در نظر گرفتن تسهیلات متنوع برای دانشجویان ثبت نام در مقاطع مختلف تحصیلی در ۴۰ کد رشته مختلف را آغاز کرده است.

سید مسعود داوودی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه این دانشگاه ارائه وام دانشجویی، تخفیف شهریه تا ۵۰ درصد و تقسیط شهریه دانشجویی را برای دانشجویان در نظر گرفته است، گفت: متقاضیان ثبت نام می توانند برای اطلاع از رشته ها به آدرس اینترنتی www.shaiau.ac.ir روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر مراجعه کرده و در وب سایت www.azmoon.org ثبت نام نمایند.

وی افزود: ۴۰ کد رشته در مقاطع مختلف برای متقاضیان تعریف شده که از آن جمله می توان به حسابداری و تاسیسات و نقشه کشی معماری در مقطع کاردانی ناپیوسته، مهندسی تولیدات گیاهی و گرافیک و معماری و مهندسی تولیدات دامی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ، مهندسی مکانیک و مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی پیوسته و مدیریت فرهنگی و برنامه ریزی شهری و مطالعات فرهنگی و رسانه در مقطع کارشناسی ارشد و ..... اشاره کرد.

داوودی همچنین دانشگاه آزاد شاهین شهر را دانشگاه مساله محور با شعار "رویایت را آزاد انتخاب کن" توصیف کرد و افزود: این دانشگاه به واقع محلی معتبر در مقیاس ملی و بین المللی برای دانشجویان است و افتخار دارد خدمات زیربنایی، امکاناتی و آموزشی خود را با بهترین شرایط در اختیار دانشجویان در طول سال تحصیلی قرار دهد.

کد خبر 353498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.