ادارات دهاقان به شبکه اینترانت متصل نیستند

دهاقان – معاون فرماندار شهرستان دهاقان گفت: ارتباط ادارات این شهرستان از طریق شبکه اینترانت تکمیل نشده و در حال حاضر دولت الکترونیک در این شهرستان با مشکل روبه رو است.

سیدعلی سجادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، از ضعیف بودن زیرساخت‌های I T  در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: تکنولوژی‌های شبکه‌های دولت الکترونیک برای ارایه خدمات به مردم باید تقویت شود چراکه نیاز به افزایش سرعت و کیفیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدت‌ها است دهاقان با این مشکل روبه رو است، تصریح کرد: ارتباطات بانکی نیز در این شهرستان دچار اختلال بوده و شهروندان از این وضعیت رضایت ندارند.

معاون فرماندار شهرستان دهاقان با بیان اینکه دولت به طور جدی به مساله دولت الکترونیک تاکید دارد، گفت: دفاتر پیشخوان شهرستان نیز باید به شبکه آی تی مجهز شود که متاسفانه هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

وی از پایین بودن سرعت اینتر نت در شهرستان دهاقان خبرداد و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه پوشش اینترنت در همه سطح شهرستان میسر است، اما سرعت مطلوبی نداریم.

سجادی با اشاره به رویکرد و استقبال مردم به اینترنت، فضای مجازی و فروشگاه‌های الکترونیکی تاکید کرد: بحث فضای مجازی امروز همچون گذشته نیست مردم برای کوچک‌ترین خرید یا کارهای اداری و... خود از اینترنت استفاده می‌کنند و این موضوع در دهاقان حمایت نشده است.

کد خبر 353495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.