۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷
فستیوال فوتبالی شهرضا برگزار شد

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال این شهرستان با هدف حمایت از حقوق ورزشکاران رده‌های پایه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری فستیوال فوتبال مدارس این شهرستان، خاطرنشان کرد: این فستیوال ورزشی در رده‌های سنی ۹ تا ۱۳ سال برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه در رده سنی زیر ۱۰ سال این فستیوال ۹ تیم شرکت کردند، اظهار کرد: پس از انجام ۱۶ بازی،  تیم‌های «المپیک»، «سرخپوشان» و «المپیک سپاهان» به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: مسابقات رده سنی ۱۱ سال نیز با شرکت شش تیم و برگزاری ۱۰ مسابقه پیگیری شد که در نهایت، با قهرمانی تیم‌های المپیک سپاهان و نایب قهرمانی سرخپوشان و سومی تیم المپیک «ب»، به پایان رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از برگزاری ۱۳ مسابقه بین هفت تیم در رده سنی زیر ۱۲ سال خبر داد و گفت: عناوین نخست تا سومی این رده به ترتیب به تیم‌های سرخپوشان،《سرباز》 و «ستارگان کیهان» تعلق گرفت.

انصاری با بیان اینکه ۱۰ مسابقات رده سنی زیر ۱۳ سال بین شش تیم برگزار شد، تصریح کرد: تیم‌های سرخپوشان، ستارگان کیهان و المپیک به ترتیب عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: در رده ۱۴ سال در هفت تیم در ۱۳ مسابقه رقابت کردند و تیم های المپیک، سرخپوشان «الف» و سرخپوشان «ب» عناوین نخست تا سوم را کسب  کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچنین از برگزاری مسابقات فوتبال پایه نوجوانان و جوانان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:  در رده سنی نوجوانان پس از انجام ۱۶ مسابقه بین هشت تیم،  تیم های «سرخپوشان»، «شهید همت» و «قشقایی» عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

 انصاری ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز پس از انجام ۱۸ مسابقه بین ۹ تیم، تیم های سرخپوشان، قشقایی و «پرواز»، عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

درخشش بانوان شهرضایی در مسابقات استانی

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بانوان استان، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که در رده سنی بزرگسالان و باحضور ۵۳ ورزشکار از ۹ تیم شهرستانی در محل خانه ووشو اصفهان برگزار شد،  تیم بانوان شهرضا مرکب از دو نفر از سانداکاران، شرکت کرد.

وی از حضور «الهام کریمی» در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم و «سونا مرادی» در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم در این مسابقات خبر داد و افزود: هر دو ورزشکار شهرضایی حاضر در این مسابقات بر سکوی سوم ایستادند.

کد خبر 353457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.