خانه بسکتبال و اسپادانا دو نماینده اصفهان در لیگ دسته یک

صبح امروز - ۲۴ شهریور ماه - جلسه هماهنگی لیگ دسته یک باشگاه های بسکتبال مردان کشور در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، ورژ آبکاریان مسئول دپارتمان داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال دراین باره گفت: این جلسه با حضور نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در لیگ دسته یک آتی برگزار شد. 

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم گیری ها، لیگ دسته یک به دو گروه شمال و جنوب تقسیم می شوند. در گروه شمال تیم های خلیج فارس قم، کاله مازندران، سایرس تهران، کوشای تهران، خانه بسکتبال آذرشهر، شهرداری قزوین، خانه بسکتبال زنجان، خانه بسکتبال کردستان، امید تهران ، و شمس تهران قرار دارند. 

آبکاریان در ادامه داد: در گروه جنوب نیز تیم های خانه بسکتبال بوشهر، نفت امیدیه، مس کرمان،استقلال زرین قشم ، خانه بسکتبال اصفهان، شهرداری بندرعباس، پتروشیمی بندرامام، خانه بسکتبال کاشان، آدنیس میناب و اسپادانای اصفهان حضور دارند. البته چند تیم اعلام آمادگی کردند که به دلیل عدم حضور نمایندگانشان در جدول مسابقات گنجانده نشدند.

مسئول دپارتمان داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال در رابطه با نحوه برگزاری رقابت ها خاطر نشان کرد: تیم های برتر هر گروه با روش «المپیکی» با هم مسابقه می دهند، به این ترتیب که تیم های اول هر گروه برای جایگاه اول و دومی با هم مسابقه می دهند و تیم‌های دوم هر گروه نیز برای جایگاه دومی وسومی تلاش می کنند. 

وی اضافه کرد: رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال مردان ایران از یازدهم آبان ماه آغاز می شود.

کد خبر 353455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.