گلایه‌ای از ادارات ثبت اصفهان گزارش نشده است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اخیراً عملکرد ادارات ثبت اسناد و املاک استان اصفهان خوب است و گلایه‌ای در این زمینه گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز (شنبه) در آیین افتتاح ساختمان جدید ادارات ثبت اسناد و املاک شمال و شرق اصفهان اصفهان اظهار کرد: مردم از این سازمان راضی هستند و به ما از آن گلایه‌ای نمی‌شود.

وی افزود: اداره ثبت اسناد و املاک از ادارات قدیمی کشور است و همیشه از اداراتی بود که بد نام بود اما در حال حاضر با میدان دادن به جوانان پیشرفت‌های مشهودی در آن دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد: توجه به ادارات ثبت در شهرستان‌های اصفهان امری ضروری است و باید باید زیرساخت‌های خوبی را برای این ادارات تهیه کنند تا مانند گذشته بد نام نباشد و دید همه نسبت به آن تصحیح شود.

وی در خصوص تکریم مراجعان گفت : تکریم ارباب رجوع در همه ادارات مورد توجه باشد البته با توجه به الکترونیکی شدن خدمات اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

بایگانی‌های خاک خورده از ادارات ثبت‌احوال برچیده شد

همچنین احمد خسروی وفا، رییس کل دادگستری استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: در گذشته ثبت اسناد کشور یک سازمان نیمه خاموش بود و بایگانی‌های خاک خورده را در این اداره‌ها می‌دیدیم اما امسال که وارد ساختمان این سازمان می‌شدیم تفاوت‌ها را می‌دیدیم.

وی افزود: این تفاوت‌ها مشهود است و نشان دهنده پیشرفت بزرگ این ادارات شده است و اقدامات بزرگ دیده می‌شود.

رییس کل دادگستری اصفهان ادامه داد: اینکه می‌گویند رفت و آمد مردم کم شده است یک اقدام کوچک نیست بلکه یک کار جهادی بزرگ است.

وی  گفت: این اقدامات نشان دهنده ریاست‌ها و مدیریت‌های قدرتمند ادارات استان ها و رییس کل سازمان است که یک کار بی‌نظیر است.

کد خبر 353437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.