هدف سپاهان قهرمانی است

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم تا پایان سال در همه بازی ها پیروز شویم و به هدفمان که قهرمانی است برسیم. نمی دانم که آیا این مهم ممکن می شود یا خیر اما امید زیادی برای قهرمانی داریم و تمام تلاشمان را می کنیم.

ولادیمیر کومان پس از پیروزی برابر شهرداری ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به آمادگی کامل رسیده ام و خوشحالم که امروز به میدان رفتم. در نیمه اول خیلی سریع با نتیجه سه بر صفر پیش افتادیم و نتیجه را به خوبی به نفع خودمان تغییر دادیم.

وی افزود: در نیمه اول بسیار خوب بودیم اما در نیمه دوم می توانستیم بهتر عمل کنیم. به هرحال نتیجه بازی از همه چیز مهم تر است و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم. از تیم و جو داخل آن رضایت کامل دارم و هواداران نیز حمایت خوبی از ما کردند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: امیدوارم تا پایان سال در همه بازی ها پیروز شویم و به هدفمان که قهرمانی است برسیم. نمی دانم که آیا این مهم ممکن می شود یا خیر اما امید زیادی برای قهرمانی داریم و تمام تلاشمان را می کنیم که به این هدف برسیم. کاملا از لحاظ بدنی آماده هستم و مربی می تواند هر زمان که لازم باشد از من استفاده کند.

کد خبر 353388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.