فروش محلی و فصلی انگور در تیران ساماندهی شد

تیران- شهردار تیران گفت: باتوجه به استقبال مردم از خرید فصلی و محلی انگور تصمیم گرفته شد تا فروش انگور در شهر تیران ساماندهی و در بازارچه جشنواره به فروش برسد.

پیمان شکرزاده، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به فروش انگور در مغازه ها و سطح شهر، اظهار کرد: امسال با تدوین آیین نامه ساماندهی شهر و برگزاری جشنواره انگور فروش محلی انگور ساماندهی شد و فروشندگان این محصول باید اجناس خود را در بازارچه محلی به فروش برسانند.

وی افزود: فروش های محلی و فصلی انگور در شهر تیران ساماندهی و در بازارچه جشنواره واقع در محل پارک شهروند به فروش می رسد که در این بازارچه نظارت بر کیفیت انگور و قیمت آن توسط اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

شهردار تیران با بیان اینکه در این بازارچه فرآورده های انگور شامل شیره و سرکه نیز به فروش می رسد، خاطرنشان کرد: بازارچه محلی فروش انگور و فرآورده های آن در سال های آینده نیز فعال است و در کنار این بازارچه تولیدات صنایع دستی و تابلوهای هنری نیز به فروش می رسد.

وی ساماندهی مراکز محلی فروش انگور در سطح شهر را در سامان بخشی به سیمای شهری مهم عنوان کرد و افزود: عدم ساماندهی مراکز فروش انگور منجر به آشفتگی و بی نظمی در سطح شهر تیران می شد و حوادث ترافیکی نیز به وجود می آورد.

شکرزاده گفت: با توجه به تقارن ماه محرم با زمان برگزاری جشنواره انگور در سال های آینده، این جشنواره در قالب بازارچه و فروشگاه های انگور برگزار خواهد شد و برنامه های شاد و جنگ های شادی نخواهیم داشت.

کد خبر 353386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.