قلعه نویی: پیراهن سپاهان برای برخی بازیکنان ما بزرگ است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان نمی دانند که پیراهن پر افتخارترین تیم ایران را پوشیدند، نمی دانم آن ها چطور قبلا این لباس را بر تن کردند و چون خیلی راحت به سپاهان آمدند قدر نمی دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان پس از بازی با شهرداری ماهشهر گفت: بازی خوبی نبود و اگر به جای تابش بودم همه بازیکنان را جریمه می کردم. پس از این که گل سوم را زدیم، مانند یک تیم مبتدی عمل کردیم و در نیمه دوم حریف از ما خیلی بهتر بود.

وی افزود: هنوز مثل گذشته مشکل نگرش را داریم، لباس سپاهان برای خیلی از بازیکنان این تیم بزرگ است و اگر تغییر نگرش ندهیم به مشکل خواهیم خورد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: بازیکنان سپاهان نمی دانند که پیراهن پر افتخارترین تیم ایران را پوشیدند، نمی دانم آن ها چطور قبلا این لباس را بر تن کردند و چون خیلی راحت به سپاهان آمدند قدر نمی دانند. البته آن ها با کسی کار می کنند که این شرایط را تحمل نمی کند، قطعا با آن ها برخورد خواهد شد و حتی برخی از آن ها را در اختیار باشگاه خواهم گذاشت.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: سپاهان تا نزدیکی دروازه حریف پیش می آمد اما به گل نرسید و این مسئله مشکل اصلی ماست. وقتی سه بر صفر جلو بودیم ساسان انصاری و مهرداد محمدی دروازه خالی را به گل تبدیل نکردند و این گل نزدن ها مشکل ما است.

کد خبر 353385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.