تکسیرا:  سپاهان هیچوقت دست از حمله بر نمی دارد/ در نیمه دوم خوب نبودیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه دوم در رختکن به بازیکنان گفتیم که بازی را خوب شروع کنند اما آن طور که می خواستیم نشد و بازی را به خوبی کنترل نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میگوئل تکسیرا در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و شهرداری ماهشهر، گفت: بازی بسیار سختی داشتیم، وظیفه ما این بود که خیلی خوب و قوی کار را آغاز کنیم و انتظار این سبک بازی را داشتیم. غافلگیر نشدیم، بازی را محکم شروع کردیم و در همان ابتدا به چند گل رسیدیم. خیلی از بازیکنان در این بازی ها انگیزه ندارند و به همین خاطر گاهی شگفت زده می شدیم. 

وی اظهار کرد: در نیمه دوم در رختکن به بازیکنان گفتیم که بازی را خوب شروع کنند اما آن طور که می خواستیم نشد و بازی را به خوبی کنترل نکردیم. فکر می کنم روی صحنه گلی که خوردیم، پنالتی کمی مشکوک بود و نباید این گل را دریافت می کردیم. هدف اول ما گلزنی بود که این کار را انجام دادیم ولی باید سعی می کردیم که در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کنیم. در مجموع از نتیجه این مسابقه راضی هستم.

کمک مربی تیم فوتبال سپاهان، افزود: قلعه نویی هیچوقت تیم خود را عقب نمی کشد و کادر فنی این مسئله را به بازیکنان اطلاع داد. البته بازیکنان نیز باید این مسئله را بخواهند و گاها مربی ها نمی توانند این موضوع را کنترل کنند. بعد از این که سه بر صفر جلو بودیم، مسلما بازی متفاوت می شد اما در پایان بازی هم موقعیت های زیادی را داشتیم و این نشان می دهد که تیم ما به گلزنی میل زیادی دارد. البته این بازی میدانی برای حریف بود که خود را نشان دهد و از این جهت در نیمه دوم تلاش زیادی انجام دادند.

گفتنی است طبق اعلام مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان، امیرقلعه نویی برای رسیدن به پرواز خود در این نشست شرکت نکرد و تکسیرا، کمک مربی او در نشست حاضر شد.

کد خبر 353383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.