عاشورا فرصتی برای هدایت افکار و اندیشه های حسینی است

 نطنز-امام جمعه نطنز گفت: محرم فرصت طلایی برای هدایت افکار و اندیشه ها به سمت آرمان های نهضت حسینی و نشر افکار عاشورایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا حسینی اظهار کرد: واقعه عاشورا از ارزشمندترین حماسه‌های جاویدان است که در کمترین زمان و با فداکاری افراد معدود، همیشه به عنوان انقلاب بزرگ بر تارک تاریخ بشریت می‌درخشد و در هیچ کجای تاریخ بشریت نهضتی عظیم‌تر و ماندگارتر از نهضت عاشورا به رهبری امام حسین(ع) وجود ندارد.

امام جمعه نطنز گفت: عاشورا و تاسوعای حسینی فرصتی طلایی برای هدایت افکار و اندیشه‌ها به سمت آرمان‌های نهضت حسینی و نشر تفکر انقلابی عاشورایی است و باید در این ایام مبلغان، مداحان و هیئتتهای مذهبی به عزاداری امام حسین(ع) جهت خوبی بدهند.

وی افزود: امروز دشمن تمام تلاش خود را برای بدبین کردن مردم از ارکان نظام اسلامی به کار برده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروز در حساس ترین شرایط کشور با توجه به هجمه سنگینی که علیه کشور شکل گرفته قرار داریم پس باید همه هوشیار باشیم، گفت: بدبین کردن مردم از انقلاب یکی از توطئه‌های جدید و شوم دشمن است.

 امینی تصریح کرد: کشور در وضعیت کنونی در شرایط خاصی قرار دارد، اما با پشتوانه مردم و ارتباط نزدیک دولتمردان با ملت از این برهه زمانی به سلامت عبور خواهد کرد.

وی اظهار کرد: دشمن رسما وارد جنگ اقتصادی با ایران شده است، امروز جنگ اقتصادی دشمنان بیش از همیشه نمایان شده است.

کد خبر 353358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.