ادامه بردهای خفیف آمریکا/لهستان بالاتر از ایران ایستاد

در روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸، تیم های آمریکا، برزیل، کانادا، لهستان، ژاپن، ایران، صربستان و ایتالیا برابر حریفان به پیروزی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جهانی والیبال ۲۰۱۸ شب گذشته - ۲۲ شهریور ماه - در دو کشور بلغارستان و ایتالیا پیگیری شد.

در ادامه بازی های گروه اول، ایتالیای میزبان توانست با حساب ۳ بر صفر از سد بلژیک بگذرد و جایگاه خود را در صدر جدول این گروه مستحکم تر کند. همین‌طور در دیگر بازی این گروه، ژاپن برابر دومنیکن به پیروزی سه بر صفر دست یافت تا اولین برد خود در این مسابقات را به دست آورد. در این گروه پس از ایتالیا، اسلوونی، ژاپن و بلژیک در رده های دوم تا چهارم هستند.

در گروه دوم، کانادا به راحتی و با حساب سه بر صفر از سد مصر گذشت اما در یک بازی بسیار جذاب و تماشایی، برزیل در مقابل فرانسه قرار گرفت، در این دیدار ابتدا برزیل با حساب ۲ بر صفر جلو افتاد اما فرانسه کار را به تساوی کشید و در ست پنجم، برزیل با پیروزی ۱۵ بر ۱۲ در برابر حریف اروپایی خود، دومین برد در این مسابقات را هم دشت کرد. در این گروه کانادا صدرنشین است و برزیل، فرانسه و مصر در جایگاه های بعدی قرار دارند.

گروه سوم مسابقات شب گذشته شاهد دو دیدار بود که در آن ها، آمریکا با حساب سه بر ۲ از سد استرالیا گذشت تا دومین پیروزی سه بر ۲ خود را کسب کرده باشد. همین‌طور صربستان نیز با نتیجه سه بر صفر از پس کامرون برآمد و اولین پیروزی خود را در این مسابقات جشن گرفت. در این گروه آمریکا صدرنشین بوده و صربستان، روسیه و کامرون در جایگاه های بعدی قرار دارند.

گروه چهارم نیز با دیدار لهستان و پورتوریکو آغاز شد که مطابق انتظار، لهستانی ها با قدرت از پس حریف خود بر آمدند و با حساب ۳ بر صفر این تیم را از پیش رو برداشتند. در دیگر بازی این گروه ایران، تیم میزبان یعنی بلغارستان را با حساب ۳ بر ۱ شکست داد تا در جدول بازی ها ۶ امتیازی شود. در این گروه لهستان به دلیل امتیاز شماری بهتر در رده اول است و پس از این تیم ایران، بلغارستان و کوبا قرار دارند.

کد خبر 353344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.