فوتسال جلوه بدی در ایران پیدا کرده است

بازیکن تیم گیتی پسند گفت: فوتسال در حال حاضر جلوه بدی در کشور ما دارد، این رشته سراسر هیجان بوده و برخی تیم ها وقتی فشار روی آن ها زیاد می شود سعی می کنند با بیرون کشیدن تیم از زمین این فشار را از خود بردارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران عالیقدر پس از پیروزی گیتی پسند برابر ارژن فارس گفت: امروز توانستیم سه امتیاز شیرین را در خانه خودمان به دست آوردیم و از این بابت خوشحال هستیم. بازی گیتی پسند امروز خوب، روان و منطقی بود و نکات فنی که سرمربی به ما تذکر داده بود را به خوبی اجرا کردیم.

وی افزود: هر دو پاور این دیدار از داوران بین المللی کشورمان هستنند، هیچوقت در مورد داوری صحبت نکردم اما داوری در این بازی نقص زیادی نداشت. شرایط بازی های لیگ برتر کمی سخت و ویژه است و تیم ها باید کمک کنند که داوران بازی را بهتر اداره کنند.

بازیکن گیتی پسند در خصوص اینکه کادر فنی تیم ارژن فارس به دلیل اعتراض به امر داور، تیم خود را از زمین بیرون کشیدند، خاطرنشان کرد: فوتسال در حال حاضر جلوه بدی در کشور ما دارد، این رشته سراسر هیجان بوده و برخی تیم ها وقتی فشار روی آن ها زیاد می شود سعی می کنند با بیرون کشیدن تیم از زمین این فشار را از خود بردارند.

عالیقدر ادامه داد: ارژن به خاطر مشکلاتی که در حال حاضر دارد فشار زیادی را بر دوش می کشد و مشکلات داوری آن ها را عصبانی کرد. امیدوارم جلوه فوتسال خراب نشود و ارژن در فصلی که آن را بسیار خوب شروع کرده، بتواند بهتر ادامه هد.

کد خبر 353330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.