نباید سیاست صندلی خالی را تعقیب کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجمع عمومی سازمان ملل متحد فرصت خوبی برای تبیین دیدگاه کشورهای مختلف جهان است.

هادی شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا خاطرنشان کرد: معمولا روسای جمهور، نخست وزیران و وزرای امور خارجه از فرصت مجمع عمومی برای تببین نقطه نظرات کشور خود و گفت‌وگو با هیأت های دیپلماتیک سراسر جهان استفاده می کنند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتقادم این است که در محافلی مانند مجمع عمومی سازمان ملل نباید سیاست صندلی خالی را تعقیب کرد؛ بایستی صندلی جمهوری اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پر باشد و از این فرصت برای تبیین دیدگاه‌های جمهوری اسلای ایران برای کشورهای خارجی استفاده شود.

رییس «کمیته حقوق بشر» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره حضور هیات ایرانی در نشست شورای امنیت نیز تاکید کرد: در خصوص ریاست ایالات متحده آمریکا بر شورای امنیت سازمان ملل، طبیعتا ملاحظاتی وجود دارد.

شوشتری اضافه کرد: همان قدر که پر کردن صندلی جمهوری اسلامی در مجمع عمومی استرتژی است، گاهی خالی کردن صندلی هم می تواند یک تاکتیک باشد.

کد خبر 353315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زاده قوچان IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    0 0
    جناب آقای هادی شوشتری چند ماهه به زادگاهت نیامدید توصیه ما به شما: نباید سیاست فرار متوالی از حوزه انتخابیه را تعقیب کرد