پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی دارفانی را وداع گفت

لنجان-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت: صبح امروز غلامرضا ایزدی پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی پس از تحمل رنج بیماری در بیمارستان فولادشهر دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مصطفی حبیب الهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با اشاره به جایگاه رفیع پدران شهدا اظهار کرد: امروز هر آنچه که اسلام و انقلاب دارد به برکت خون شهداست چراکه شهدا با خون خود ریشه اسلام ناب محمدی را آبیاری کردند و اقتدار و عزت را به ایران اسلامی هدیه دادند و ارج نهادن به این فداکاری یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: فرزند پروری تنها بزرگ کردن نیست بلکه تربیت اسلامی فرزندان نیز مهم است چراکه همه پدران و مادران سراسر جهان فرزند بزرگ می‌کنند اما پدران و مادران شهدا فرزندان خود را با الگو پذیری از ائمه اطهار تربیت کردند و در نهایت در راه حفظ اسلام ناب محمدی آنان را تقدیم اسلام کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان با بیان اینکه حضور خانواده شهدا بخصوص پدران و مادران شهدا در جامعه به همه مردم ایران بخصوص مسئولان کشور روحیه می‌بخشد، تصریح کرد: پدران شهدا توانستند فرزندانی را تربیت کنند که در راه خدا جهاد کنند و در این میان پدران شهدای مدافع حرم نیز پس از گذشت سال ها از جنگ تحمیلی توانستند فرزندانی را تربیت و تحویل جامعه دهند که با الگوپذیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس اینبار در دفاع از حرمین شرفین جان خود را طبق اخلاص گرفته و با تکفیری ها که اسلام ناب محمدی و اصل شیعه را هدف گرفته بودند جنگیدند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی از دست دادن پدران و مادران بسیار دردآور است و متاسفانه صبح امروز غلامرضا ایزدی پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی پس از تحمل رنج بیماری در بیمارستان فولادشهر دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

حبیب الهی اضافه کرد: قطعا نام این پدر فداکارکه فرزندانی مؤمن و رشید را پرورش داد و پویا را به عنوان نخستین شهید مدافع حرم شهرستان لنجان تقدیم اسلام و انقلاب کرد قطعا در خاطر مردم شهید پرور شهرستان لنجان ماندگار خواهد ماند.

وی یادآور شد: شهید پوبا ایزدی از پاسداران و دلاور مردان لشگر زرهی نجف اشرف دردفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) همچون عباس(ع) در روز تاسوعای حسینی سال ۹۴ در درگیری با تروریست‌های داعش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

کد خبر 353300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.