رزمایش اقتدار عاشورایی نمایش اقتدار بسیج است

نطنز-فرمانده سپاه نطنز گفت: مقابله با جنگ روانی دشمن با حضور بسیجیان در سطح شهر، نمایش قدرت و اقتدار نیروهای انقلابی و سازمان‌ دهی و تلاش برای هماهنگی روزافزون بسیجیان برای مقابله با نقشه های دشمنان از اهداف برگزاری رزمایش عاشورایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان امروز(پنجشنبه) درجمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) همزمان با سراسر کشور به مدت دو روز با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» و با هدف امید آفرینی روحیه بخشی و انسجام بخشی به بسیجیان با عنوان ارکان اقتدار و امنیت مردم پایه در نطنز برگزار شد.

وی افزود: ایجاد شرایط مناسب برای فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج، ایجاد آمادگی در فرماندهان بسیج، چک کردن ادوات و مهماتی، ایجاد هماهنگی و ارایه الگوی مناسب ارتباطی بین نیروها، بالا بردن میزان هوشیاری و آمادگی لازم در بین بسیجیان، پدافند غیرعامل جهت کاهش آسیب، بهره‌گیری از ساماندهی ارتباطی مناسب و استفاده از حداکثر توان و امکانات شهرستان از سایر اهداف رزمایش محمد رسول‌الله (ص) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز با بیان این که این رزمایش با حضور ۱۲۰ نفر از بسیجیان گردان بیت المقدس از صبح روز گذشته آغاز شده و تا امروز ادامه داشت، گفت: مقابله با جنگ روانی دشمن با حضور بسیجیان در سطح شهر، نمایش قدرت و اقتدار نیروهای انقلابی و سازمان‌ دهی و تلاش برای هماهنگی روزافزون بسیجیان برای مقابله با نقشه های دشمنان از اهداف دیگر برگزاری این رزمایش است.

خدامیان همچنین از برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) گردان های بیت المقدس به صورت ناحیه ای و منطقه ای توسط سپاه ناحیه نطنز با استعداد دو گردان عملیات بیت المقدس در محل اردوگاه قدس سپاه در روزهای پانزدهم و شانزدهم شهریورماه با نام شهید نوید صفری خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش سناریوی رزمایش، برگزاری کلاس توجیهی حفاظت اطلاعات و آموزش کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس به صورت تمرینی توسط بسیجیان، تحت یک عملیات به عنوان کوی و برزن همزمان با اجرای نشست های بصیرتی و فرهنگی از مهم ترین برنامه های برگزار شده در رزمایش شهید صفری بود.

کد خبر 353283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.