کهکشانی ها در انتظار دیداری دشوار

تیم های اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید شنبه - ۲۴ شهریورماه- از ساعت ۲۳:۱۵ در چارچوب هفته چهارم لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه سن مامس شهر بیلبائو در ایالت باسک به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال رئال مادرید  در حالی پای به هفته چهارم لالیگا می گذارد که با ۱۲ امتیاز و به لطف تفاضل کمتر نسبت به رقیب دیرین خود یعنی بارسلونا در رده  دوم جدول اسپانیا جای گرفته اند. شاگردان لوپتگی فصل جدید را با بردهای پرگل در مقابل رقبای خود شروع کرده اند و انگیزه و روحیه بسیار خوبی برای دیدار با بیلبائو خواهند داشت.

از آن طرف بیلبائو با توجه با یک بازی عقب افتاده فصل را نسبتا خوب شروع کرده و با چهار امتیاز در رده ی هفتم لالیگا قرار گرفته است. این دیدار برای آن ها خیلی مهم وحیاتی خواهد بود؛ آن ها امشب امیدوارند با کمک هواداران خود در ورزشگاه، کار را برای رئال سخت کنند و ازآن ها امتیاز بگیرند.

در ۱۴ تقابل اخیر دو تیم، سهم رئال ۱۲ برد بوده و تنها برد بیلبائو به مارس ۲۰۱۵ برمی گردد که این تیم در همین ورزشگاه، توانست رئال مادرید را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. برای این دیدار رائول گارسیا از بیلبائو مصدوم و کاسمیرو از رئال محروم هستند.

همین‌طور قضاوت این دیدار بر عهده آندره متیو لاهوز خواهد بود.

کد خبر 353275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.