همه شهر در اختیار معلولان باشد

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معلولان نیاز به پارک و باشگاه اختصاصی در شهر ندارند، گفت: باید همه شهر در اختیار معلولان باشد تا به راحتی تردد کنند.

علیرضا نصر اصفهانی درگفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هنوز اقدامات برجسته و ویژه در خصوص معلولان انجام نداده‌ایم، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای اولیه این افراد به کار برده‌ و توجه ویژه به آنها داشته ایم.

وی با بیان اینکه آروزهای بزرگ معلولان این است که بدون موانع و مستقل در شهر تردد کنند و با مناسب سازی شهر این موضوع تحقق پیدا خواهد کرد، افزود: سالانه سه تا چهار میلیارد تومان بودجه شورای اسلامی شهر اصفهان برای مناسب سازی در نظر گرفته می‌شود؛ مناسب سازی ساختمان‌ها و مراکز عمومی در حال احداث نیز در دستور کار قرار گرفته است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه معلولان نیاز به پارک و باشگاه اختصاصی در شهر ندارند و باید همه شهر در اختیار آنها باشد، گفت: اگر همه فضای شهری و اماکن مناسب سازی شود معلولان مانند بقیه شهروندان عادی می توانند از همه امکانات شهری استفاده کنند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه در هنگام آماده سازی قطار شهری معلولان، کارشناسان در  ایستگاه‌ها حضور داشته و نظرات آنها در مناسب سازی اعمال شده، افزود: هنوز در مبحث اتوبوس شهری توفیق چندانی نداشتیم اما از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بوده است.

کد خبر 353263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.