از شکست شاگردان ولاسکو تا صدرنشینی ایران در گروه چهارم

روز دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان، با پیروزی مدعیان و صدرنشینی تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جهانی والیبال ۲۰۱۸ شب گذشته - 21 شهریور ماه - در دو کشور بلغارستان و ایتالیا پیگیری شد.

در گروه اول، اسلوونی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد دومنیکن بگذرد و بلژیک نیز با نتیجه سه بر ۱، آرژانتین را شکست داد. در این گروه ایتالیا میزبان صدرنشین است و پس از این تیم، اسلوونی و بلژیک در رده های دوم و سوم ایستاده اند.

در مسابقات گروه دوم، فرانسه موفق شد با حساب ۳ بر صفر از سد چین بگذرد، کانادا با همین نتیجه هلند را مغلوب کرد و برزیل نیز با حساب سه بر صفر از سد مصر گذشت. در جدول گروه سوم، کانادا به دلیل امتیازشماری بهتر در جایگاه نخست قرار دارد و فرانسه و برزیل در رده های دوم و سوم هستند.

دیدارهای گروه سوم این مسابقات، با پیروزی سه بر صفر کامرون برابر تونس آغاز شد و در ادامه، روسیه نیز با همین نتیجه استرالیا را شکست داد. اما در جذاب ترین بازی این گروه، صربستان در حالی که دو بار در ست شماری از آمریکا پیش افتاد در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب این تیم شد. در جدول این گروه روسیه صدرنشین است و کامرون و آمریکا به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

اما گروه چهارم که مسابقات آن با پیروزی بلغارستان برابر فنلاند در روز یکشنبه - 18 شهریورماه - آغاز شده بود، با دو بازی دیگر پیگیری شد که در آن ها، ایران با حساب ۳ بر صفر پورتوریکو را مغلوب کرد و لهستان نیز با حساب ۳ بر یک از سد کوبا گذشت. در این گروه ایران صدرنشین است و بلغارستان و لهستان در جایگاه های بعدی قرار دارند.

کد خبر 353254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.