سمیرم قهرمان مسابقات هاکی منطقه یک کشور

سمیرم- تیم هاکی سمیرم به عنوان نماینده استان اصفهان با غلبه بر حریفان خود در سه بخش هاکی دو، هاکی سه و مینی هاکی به مقام نخست دست پیدا کرد.

حمید جمالی، رییس هیئت هاکی استان اصفهان در حاشیه جشنواره کشوری فرهنگی، ورزشی مستعدین هاکی آقایان منطقه یک کشوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات برای هاکی بازان اظهار کرد: باتوجه به اینکه رشته هاکی سنین مختلف را در برمی گیرد یکی از رشته های مفرح برای ورزشکاران به شمار می آید که خوشبختانه امروز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با اشاره به سطح بالای برگزار مسابقات در شهرستان سمیرم گفت: این دوره از مسابقات که امسال برای نخستین بار به صورت منطقه ای برگزار شد، پنج تیم از استان های تهران، فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

جمالی خاطرنشان کرد: توان بالای هاکی بازان سمیرمی حتی در سنین پایین سبب شد تا این تیم به عنوان نماینده استان اصفهان در این دوره از مسابقات شرکت کند.

به گزارش ایمنا، جشنواره کشوری فرهنگی، ورزشی مستعدین هاکی آقایان منطقه یک کشور، در شهرستان سمیرم با حضور 105 هاکی باز برگزار شد و تیم سمیرم به عنوان نماینده استان اصفهان، در این رقابت ها با نتیجه های هفت بر صفر، چهار بر یک و ۲ بر صفر بر رغیبان خود غلبه کرد.

 در پایان این دوره از مسابقات در رشته مینی هاکی اصفهان مقام نخست، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان به ترتیب عناوین برتر دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند، در رشته هاکی دو تیم اصفهان اول، تهران دوم، کهکیلویه و بویراحمد سوم و فارس چهارم و در رشته هاکی سه تیم اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و فارس به ترتیب عناوین اول تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

کد خبر 353222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.