ورود خودرو به خطوط بی آرتی ۸۰ هزار تومان جریمه دارد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: دوربین‌های ثبت تخلف ورود خودروها به خطوط بی آرتی اصفهان از روز گذشته آغاز بکار کرده و اعمال قانون می‌کند.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت اعمال قانون توسط دوربین‌های ثبت تخلفات در مسیرهای خطوط بی آر تی اظهار کرد: تاکنون ۳۰ دوربین در سه خط بی آر تی کد پلیس را دریافت کرده و از امروز اعمال قانون توسط این دوربین‌ها آغاز شده است.

وی جریمه هر بار عبور از خطوط بی آرتی را ۸۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: چنانچه خودرویی در یک روز سه بار به خطوط بی آر تی وارد شود در هر سه بار جریمه خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه این دوربین‌ها در گذشته حالت ارشادی داشت، افزود: اعمال قانون این دوربین‌ها از دیروز مصادف با ۲۰ شهریور آغاز شده است.

وی  اضافه کرد: در حال حاضر دوربین‌های ثبت تخلف خطوط بی آر تی در خیابان‌های بزرگمهر، سروش، آزادی، سجاد، ارتش و شهید کاظمی فعال است و اعماال قانون می کنند.

صلواتی ادامه داد: همچنین با شرکت مخابرات منطقه اصفهان در خصوص ارسال پیامک برای شهروندانی که به علت ورود به خطوط بی آر تی جریمه می‌شوند رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم و به زودی محقق خواهد شد.

کد خبر 353207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.