ماتادورها در اندیشه شکست نایب قهرمان جهان

در شب دوم رقابت های فوتبال لیگ ملت های اروپا، امشب - ۲۰ شهریور ماه - تیم های اسپانیا و کرواسی دیدار حساس سطح A را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز دوم مرحله گروهی سطح A لیگ ملت های اروپا تیم های ملی اسپانیا و کرواسی از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه با قضاوت فیلکس بریچ از کشور آلمان، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رودروی یکدیگر قرار می گیرند. در ادامه نگاهی به آمار تقابل دو تیم خواهیم داشت:

در پنج تقابل اخیر دو تیم، سهم اسپانیا سه برد و کرواسی یک برد بوده ضمن اینکه یک بازی با تساوی به پایان رسیده است. آخرین تقابل دو تیم به سال ۲۰۱۲ برمی گردد که اسپانیا توانست با گل دقایق پایانی خسوس ناواس در مرحله گروهی، کرواسی را مغلوب کند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.

شاگردان لوئیز انریکه در تیم اسپانیا در بازی اول خود موفق شدند تیم انگلستان را در ورزشگاه ومبلی لندن با حساب دو بر یک شکست دهند تا با روحیه مضاعف آماده این بازی شوند.

درآن سوی میدان ، کرواسی که امسال نایب قهرمان جام جهانی شد، در اولین بازی خود میهمان اسپانیا خواهد بود. هافبک های خلاق و بازی ساز کروات ها نظیر مودریچ و راکتیچ که در اسپانیا بازی می کنند شناخت خوبی از بازیکنان حریف دارند و با حوصله و نظمی که از آن ها سراغ داریم، کار سختی برای ماتادورها پیش بینی می شود.

۵۵ تیم ملی عضو یوفا بر اساس رنکنیگ در رده بندی اتحادیه فوتبال اروپا در ۴ گروه که امروز اعلام شد به مصاف هم رفته و صدرنشین های این ۴ گروه راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد. تیم هایی که در گروه خود آخر شوند در دور بعدی در سید آخر قرار گرفته؛ ولی بین ۴ تیم بالایی که به نیمه نهایی صعود کرده اند اما نتوانسته اند از طریق مرحله مقدماتی جواز صعود به یورو ۲۰۲۰ را دریافت کنند، مسابقاتی برگزار شده و یک تیم می تواند به عنوان پاداش، راهی یورو ۲۰۲۰ شود. این بازی ها طی ۶ مرحله در بین سپتامبر تا نوامبر سال بعد برگزار شده و مرحله نیمه نهایی و فینال نیز تابستان سال ۲۰۱۹ به انجام خواهد رسید.

کد خبر 353152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.