گلف نیاز به توسعه زیر ساخت و تجهیز امکانات دارد

رییس هیئت گلف استان اصفهان گفت: در صدد هستیم که این ورزش که کمتر شناخته شده است را به درستی به مردم معرفی کنیم، اما نباید فراموش کنیم که این مسئله، نیاز به توسعه زیرساخت ها و تجهیز امکانات دارد.

کوروش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گلف یک ورزش مفرح و با نشاط است که می تواند نشاط اجتماعی را در جامعه گسترش دهد و جامعه جوان و نوجوان را به خود جذب کند. در صدد هستیم که این ورزش که کمتر شناخته شده است را به درستی به مردم معرفی کنیم و با استعدادیابی مناسب در سطح شهر، بازیکنان آینده دار را حمایت کنیم اما نباید فراموش کنیم که این مسئله، نیاز به توسعه زیرساخت ها و تجهیز امکانات دارد.

وی افزود: در حال حاضر ورزش گلف در دسترس همه مردم نیست و برنامه اصلی ما، توسعه گلف در چارچوب ورزش همگانی برای آحاد شهروندان است. می خواهیم گلف در بین مردم ملموس شود تا با این ورزش، نشاط شهروندی را بیشتر کنیم. این مسئله، باعث می شود که برخی ناهنجاری های جوانان و نوجوانان کنترل و شهر اصفهان نیز شهر شادتری شود.

رییس جدید هیئت گلف استان اصفهان خاطر نشا کرد: در استان اصفهان، فقط چهار شهرستان به صورت فعال در گلف کار می کنند اما برنامه انجام شده همه شهرستان های استان می توانند از نعمت ورزش گلف استفاده کنند.

محمدی ادامه داد: ارتقای سطح کیفی رویدادها و مسابقاتی که در سطح اصفهان برگزار می شود را در دستور کار داریم و همین‌طور قصد در حمایت از تیم های گلف اصفهانی برای حضور در مسابقات کشوری و جهانی داریم.

ظهر امروز - ۲۰ شهریور ماه - مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان اصفهان برگزار و کوروش محمدی با ۱۴ رأی از ۱۵ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت گلف استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 353150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.