شرط ادامه خط یک اجرای پروژه مترو شاهین‌شهر است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرط ادامه خط یک مترو اصفهان اجرای پروژه مترو شاهین شهر است و تامادامی که این پروژه آغاز نشود ادامه خط یک نیز در دستور کار قرار نمی گیرد.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت بهره‌برداری از خطوط مترو اصفهان اظهار کرد:در رابطه با خط یک مترو باید توجه داشت شرط ادامه این خط اجرای پروژه مترو شاهین شهر است  و تامادامی که این پروژه آغاز نشود ادامه خط یک نیز در دستور کار قرار نمی گیرد.

وی افزود: گسترش خط یک قطار شهری تا میدان دانشگاه به عهده شهرداری و سازمان عمران شهرداری است که در صورت شروع کار شرکت خصوصی برای ایجاد مترو از میدان دانشگاه تا شاهین شهر ما نیز شرایط را برای آماده سازی این خط تا میدان دانشگاه انجام خواهیم داد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رو گذر بودن گسترش خط یک ادامه داد: ادامه این خط اکثرا بر روی زمین است و ما کمتر حفر تونل خواهیم داشت.

وی با اشاره به روند آماده سازی خط دو متروی شهری اصفهان نیز گفت: روند آماده سازی و اجرایی خط دو متروی اصفهان بسیار مطلوب است و برنامه ما آماده سازی هر چه زود تر فاز اول این خط در محور "زینبیه –دروازه دولت"است اما باید توجه داشت این آماده سازی لازم واردات بعضی کالا ها از خارج کشور است و اگر این موضوع دچار مشکل نشود روند خوب ما ادامه دار خواهد بود.

معین در خصوص زمان بهره برداری خط دو مترو اصفهان گفت: چنانچه اوراق اجرای این طرح توسط بانک مرکزی آزاد شود این پروژه را تا پایان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تحویل شهروندان خواهیم داد.

کد خبر 353132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.