از بین رفتن مرکز سافت بال اصفهان به دلیل کم آبی!

رئیس کمیته سافت بال استان اصفهان گفت: در سال های اخیر، تحت حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بودیم و زمین مجموعه ورزشی مشتاق به عنوان یک پایگاه سافت بال در اصفهان شکل گرفته بود اما به دلیل بحران آب، این زمین از بین رفت و در حال تبدیل شدن به زمین چمن مصنوعی است.

رویا زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: کمیته سافت بال استان اصفهان، از سال ۸۳ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا، مسئولیت این کمیته را بر عهده داشتم. رشته سافت بال در ایران فقط برای بانوان برگزار می شود و تیم اصفهان، سابقه نایب قهرمانی و سومی کشور و قهرمانی لیگ جنوب کشور را در اختیار دارد. در حال حاضر به صورت منظم، ۷۳۵ نفر بازیکن سافت بال در اصفهان داریم که پنج نفر از آن ها در تیم ملی نیز بازی می کنند که فرنگیس جعفری، زهرا عباسی، الناز زارعی، فاطمه شهریاری و متینه رضاییان ملی پوشان سافتبال اصفهان هستند.

وی ادامه داد: مسابقات کشوری احتمالا در مهرماه برگزار خواهد شد که اگر این برگزاری قطعی شود، اصفهان به عنوان یکی از شهرهای میزبان به فدراسیون کمک خواهد کرد. متاسفانه در حال حاضر، بزرگترین مشکل سافت بال اصفهان نداشتن زمین چمن است. در سال های اخیر، تحت حمایت سازمان فرهنگی و ورزش شهرداری بودیم و زمین مجموعه ورزشی مشتاق به عنوان یک پایگاه سافت بال در اصفهان شکل گرفته بود اما به دلیل بحران آب، این زمین از بین رفت و در حال تبدیل شدن به زمین چمن مصنوعی است.

رئیس کمیته سافت بال هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان، تاکید کرد: با اداره ورزش و جوانان، ارتباطات زیادی برقرار کردیم تا برای رشته پر طرفدار سافت بال، زمینی به ما اختصاص دهند اما هنوز اتفاق مثبتی رخ نداده است. تجهیزات این رشته، گران و وارداتی است، به دلیل افزایش قیمت ها بازیکنان سافت بال اصفهان برای تامین تجهیزاتشان در مضیقه هستند و حتما باید از طرف اداره ورزش و جوانان، فدراسیون و سازمان های مربوطه حمایت شوند.

کد خبر 353108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.