تخصص و مهارت از اولویت‌های دانشگاه‌های فنی و حرفه ای است

برخوار - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: در راستای تربیت متخصصان، توسعه آموزش های مهارتی و توجه به بازار کار و اشتغالزایی باید سرمایه گذاری، ‌حمایت و کمک به دانشگاه های فنی و حرفه ای بیش از گذشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، ابراهیم صالحی در بازدید از روند پیشرفت ساختمان آموزشکده کشاورزی در شهر حبیب آباد اظهار کرد: مسئولان امروز باید برای توسعه دانشگاه و مراکز آموزش فنی و حرفه ای تلاش کنند تا با جذب متخصصان و نیروهای کارآزموده به توسعه و پیشرفت علمی کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان و خیران برای راه اندازی مراکز آموزش عالی تلاش بسیار کرده اند، اظهار کرد: عملیات ساخت آموزشکده کشاورزی شهر حبیب آباد در زمینی با بیش از ۱۰ هزار متر مساحت در سه طبقه با کمک خیران آغاز شده و تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: در صورتی که ۵۰ درصد از ساخت آموزشکده شامل مراحل سفت کاری توسط خیران  انجام شود، نازک کاری و تجهیز آن توسط سازمان فنی و حرفه ای تامین خواهد شد.

به گزارش ایمنا، آموزشکده کشاورزی شهر حبیب آباد در حال حاضر ۴۵ دانشجوی کاردانی در رشته تکنولوژی تولیدات زراعی و باغی دارد و در ساختمانی موقت در حال فعالیت است.

کد خبر 353092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.