فرصت کم را با سرعت زیاد جبران نکنید

عجله و شتاب زدگی هنگام رانندگی احتمال وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد، از این رو به رانندگان توصیه می‌شود هرگز فرصت کم را با سرعت زیاد جبران نکنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، دوشنبه ساعت 20:30- سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد، در خیابان مسجدسید بار ترافیکی به سمت چهارراه تختی بسیار پر حجم است.

بر اساس این گزارش، در میدان امام علی(ع) ابتدای خیابان عبدالرزاق رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

دقایقی پیش در جنوب پل فردوسی تصادف جزیی بین دو دستگاه خودرو اتفاق افتاده، اما رانندگان در وسط چهارراه منتهی به خیابان شیخ صدوق شمالی منتظر پلیس راهنمایی و رانندگی ماندهاند و همین موضوع باعث ایجاد ترافیک بسیار سنگینی شده‌ است.

مسیر غرب به شرق پل روگذر خیابان امام خمینی درگیر رفت و آمد زیاد است، در محور غرب به شرق بلوارکشاورز نیز تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد.

حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، اما در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهیدخرازی ترافیک بسیار سنگین است و هر لحظه به ترافیک خودروها افزوده می‌شود، البته در افزایش ترافیک این اتوبان تغییر ناگهانی مسیر خودروها بسیار تاثیرگذار است.

عجله و شتاب زدگی هنگام رانندگی احتمال وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد، از این رو به رانندگان توصیه می‌شود هرگز فرصت کم را با سرعت زیاد جبران نکنند.

در مجموعه پل های غدیر و شمال پل ابوذر حدفاصل پل ابوذر تا میدان انقلاب تردد خودروها به خوبی انجام می‌شود، مسیر بین پل ابوذر تا پل فلزی نیز آمد و شد خودروها متعادل است.

خیابان کاوه مسیر منتهی به خیابان بهارستان بار ترافیکی بسیار سنگین و مسیر حرکت به سمت پل چمران به دلیل پارک دوبل خودروها پر حجم است.

کد خبر 353067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.