دانش‌آموزان شرق اصفهان هزینه سرویس مدرسه ندارند

فرماندار اصفهان گفت: دانش آموزان شرق اصفهان به دلیل وضعیت اقتصادی خانواده‌ها هزینه برای پرداخت بهای سرویس مدرسه را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضوانی نایینی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان اظهار کرد: جلسه مدیران نواحی آموزش و پرورش با نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت در طول دوران تحصیل برگزار می‌شود.

وی در خصوص نظارت بر کلاس های فوق برنامه در مدارس افزود: در حال حاضر نظارتی بر کلاس‌های فوق برنامه وجود ندارد و در نظر داریم پنج درصد از هزینه این کلاس‌ها را صرف نظارت بر روند برگزاری این کلاس ها کنیم.

فرماندار اصفهان در خصوص مدیریت ترافیک روزهای آغازین سال تحصیلی ادامه داد: اکیپ‌های روانسازی ترافیک در خیابان‌ها برای کنترل ترافیک بکارگیری شده است.

وی با اشاره کمبود فضای آموزشی و راهکارهای رفع آن گفت: سه مدرسه کلنگ زنی شده است و در شهر بهارستان نیز پروژه‌هایی را آغاز کرده‌ایم.

رضوانی نایینی در خصوص آموزش نحوه مطالعه در مدارس افزود: این کار در همه مدارس انجام می‌شود و امیدواریم توسعه یابد.

وی در خصوص مشکلات سرویس  مدارس در شرق اصفهان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی موجود در شرق اصفهان کافی نیست، برخی خودروها در انبارها دپو شده و مورد استفاده قرار نمی گیرند. مشکلات زیادی برای سرویس مدارس در این  منطقه به دلیل وضعیت معیشتی و اقتصادی خانواده‌ها وجود دارد که ساماندهی این شرایط در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار اصفهان با اشاره به وضعیت نابسامان روستاهای اطراف اصفهان گفت: بسیاری از این مدارس نیازمند ترمیم است و حذف مدارس کانکسی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 353045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.