شادی و نشاط را دلیل بی بند و باری ندانید

نایب رییس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه برخی از روی حسادت بر این باورند که مدیران شهری در اجرای برنامه‌های فرهنگی به موازین شرعی توجه ندارند، گفت: تعداد برنامه‌ها در گوشه و کنار این شهر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته اما نمی‌توان گفت وجود شادی و نشاط در این برنامه‌ها دلیل بر بی بند و باری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در آیین اختتامیه جشنواره تابستانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با عنوان "سوت شادی" با اشاره به اینکه افزایش نشاط اجتماعی یکی از اولویت‌های پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان است، اظهار کرد: دلایل مختلفی برای ایجاد شادی در شهر وجود دارد که یکی از آن‌ها توصیه‌های دین است. آنچه در احادیث درباره مومن گفته شده این است که باید شادی در چهره مشخص باشد  بر این اساس در مراسمی که در تابستان سال جاری برگزار شد در چهره‌های مردم شادی به خوبی دیده می‌شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان استحکام و انسجام خانوادگی را از ملزومات جامعه امروز دانست و تصریح کرد: در برنامه‌های فرهنگی امسال شاهد حضور خانواده‌ها با گروه‌های سنی مختلف بودیم، امیدوارم که این انسجام در خانواده‌ها ادامه یابد و برنامه‌های به گونه‌ای برگزار شود که پس از برگزاری همه مخاطبان احساس رضایت داشته باشند.

وی به وجود خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های امسال شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: در مواقعی ما به دنبال ایجاد منابع جدید و گاهی به دنبال مدیریت منابع موجود هستیم. در شرایط موجود مأموریت ما این است که منابع موجود خود را مدیریت کنیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برخی از روی حسادت بر این باورند که مدیران شهری در اجرای برنامه‌های فرهنگی به موازین شرعی توجه ندارد، افزود: درست است که تعداد برنامه‌ها در گوشه و کنار این شهر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است اما نمی‌توان گفت وجود شادی و نشاط در این برنامه‌ها دلیل بر بی بند و باری است..

کد خبر 353030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.