استفاده از خلاقیت جوانان برای ارتقا کیفیت زندگی شهری

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سعی کنید خلاقیت جوانان را پرورش دهید به جهتی که از توانایی خود در جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهری استفاده کنند تا جامعه توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز (دوشنبه) در اختتامیه جشنواره تابستانی سازمان فرهنگی تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان با عنوان سوت شادی اظهار کرد: در این برنامه ها تلاش شد به مشارکت مردم و محله محوری توجه ویژه ای شود، تمرکز برنامه ها در مرکز شهر صحیح نیست و یکی از ویژگی های سوت شادی اجرای آن در تمام نقاط شهر و توجه به اقشار جامعه از جمله کودک، جوان و سالمندان بود، این انتظاری است که ما از مدیران شهری در همه برنامه ها داریم.

وی ادامه داد: ما نسبت به تک تک شهروندان مسئول هستیم و عدالت محوری بین شهروندان در این برنامه ها ویژگی قابل تقدیری بود، علاوه بر آن مدیریت هزینه ها به خوبی انجام شد و بخشی از آن به دلیل مشارکت مردم در این جشنواره بوده است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: جامعه امروز به سمت افسردگی می رود و در شرایطی که مسائل اقتصادی کمر مردم را خم کرده، شهروندان توانستند در تابستان وارد محیطی شاد و فارغ از دغدغه های دیگر شوند.

روشن با بیان اینکه نمی خواهم بر روی این جشنواره نقدی وارد کنم چون بسیار خوب برگزار شد، گفت: هدف سازمان فرهنگی تفریحی و ورزشی شهرداری و شورای شهر فرهنگ سازی است و یک نمایش می تواند فرهنگ نامناسب را منتقل کند بنابراین باید سعی شود کیفیت برنامه ها افزایش یابد.

رییس فرهنگی کمیسیون شورای شهر اصفهان افزود: سازمان فرهنگی باید برنامه هایی داشته باشد که علاوه بر ایجاد شور و نشاط، شان و منزلت مردم را حفظ کند و خلاقیت جوانان را پرورش دهد تا از توانایی آنها در جهت بهبود کیفیت زندگی شهری استفاده شود و جامعه توسعه یابد.

وی با اشاره به ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری انتظار داریم همان طور که در تابستان شور و نشاط در شهر ایجاد شد در ایام سوگواری نیز به دور از خرافه پرستی مراسم درست عزاداری را فرهنگ سازی کند زیرا خرافه پرستی آفت جامعه ما است.

کد خبر 353029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.