اولویت حضور انسان بر خودرو در فضای شهری اصفهان

رییس صندوق بین المللی کودکان (یونیسف) ایران با معاون شهرسازی و معمار شهرداری اصفهان از محور پیاده رو چهارباغ عباسی اصفهان دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این بازدید یک ساعته معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان به تبیین نقش و جایگاه شهر اصفهان در دوره‌های مختلف تاریخی پرداخت و گفت: پیاده‌راه سازی چهارباغ، بازآفرینی اجتماعی و فرهنگی یک گذر تاریخی است که درچند فاز مختلف تعریف و درحال اجرا است.

سید احمد حسینی‌نیا با بیان اینکه پیاده‌راه سازی چهارباغ با استقبال گسترده شهروندان اصفهانی و گردشگران ایرانی و خارجی قرارگرفته است، افزود: همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ازدیاد جمعیت حال و هوایی تازه به چهارباغ عباسی داده بود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: اولویت بخشی به حضور انسان بر خودرو در فضای شهری از جمله در این محور مهم که جزء استخوان‌بندی شهر اصفهان است با بهره‌گیری از حضور مدیران جوان و تفکرات نو قطعا مورد توجه و منشا کارهای خلاق و بالندگی اصفهان خواهد شد.

«ویل پارکس»، نماینده صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در ایران نیز از اقدامات شهرداری اصفهان به خصوص معاونت شهرسازی و معماری تقدیر و  ابراز امیدواری کرد: تفکرات نو و جوان‌گرایی در سیستم، منشأ اقدامات نوین در شهرداری اصفهان خواهد شد.

کد خبر 353020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    2 0
    اون موتورها(حضور موتورها در تصاویر مشهود است) خودرو نیستند؟!؟؟!!؟! مسئول ورودی چهارباغ گفت که شهرداری به مغازه دارها مجوز عبور موتور داده! مسئولین محترم! با وجود موتورها ما در چهارباغ امنیت جانی و روانی نداریم. به خدا خسته شدیم از بس تذکر دادیم.