جنگ سیاسی جای وحدت را گرفته/ اوضاع شبیه دوران دفاع مقدس است

شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی بیشتر شاهد جنگ سیاسی برخی مسئولان و احزاب هستیم تا وحدت آن ها این در حالی است که رهبری بر ضرورت حفظ وحدت بسیار تاکید دارند البته تنها راهکار نیز همین است.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با بیان اینکه اوضاع پیش آمده تا حد زیادی شبیه دوران دفاع مقدس و پس از آن است، اظهار کرد: در آن زمان به دلیل همبستگی ملی از بحران عبور کردیم، اما اکنون بیشتر شاهد جنگ سیاسی برخی از مسئولان و احزاب هستیم تا وحدت آن ها.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: ایشان بارها تاکید کرده اند که تنها راهکار عبور از بحران فعلی در وحدت و همگرایی نیروها و استفاده از افراد توانمند است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایطی که فعلا در اقتصاد کشور ایجاد شده ناشی از مدیریت نادرست و اقدامات غیر کارشناسی در طول سالیان گذشته تاکنون است، خاطرنشان کرد: یک شب نمی توان همه اقدامات نادرست را اصلاح کرد، اصلاح کارهای غلطی که به رویه تبدیل شده نیازمند گذشت زمان است.

محمودی اضافه کرد: وضعیت نامساعد اقتصاد کشور در شرایط فعلی سبب نارضایتی مردم شده است، به همین دلیل طرحی در مجلس مطرح شد برای ایجاد سازمان مبارزه با فساد که رای نیاورد، چون هم مخالف اصل ۷۵ قانون اساسی بود و هم بار مالی زیادی را به دولت تحمیل می کرد.

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های قانونی فعلی نیز می توان با فساد مبارزه کرد، گفت: مجلس شورای اسلامی باید از حالت قانون گذاری صرف خارج و به وظیفه نظارتی خود نیز عمل کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن قصد دارد دیدگاه عمومی مردم را نسبت به نظام تغییر دهد، تصریح کرد: در این میان برخی افراد به دنبال سودجویی و بهره برداری از موقعیت فعلی به نفع خود هستند.

محمودی چابکسازی تیم اقتصادی دولت را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و تاکید کرد: نباید فرصت ها را از دست بدهیم، مردم مشکل دارند و هر روز هم به آن افزوده می شود، پس باید چاره ای اندیشید و هرچه سریع تر اقدام شود.

وی اظهاد کرد: برخی افراد دانسته یا نادانسته مسائلی را مطرح می کنند که نهایتا زیان آن متوجه مردم، کشور و نظام است؛ افرادی که جایگاه و تریبونی در اختیار دارند باید سنجیده و با هدف حفظ مصالح نظام و مردم سخن بگویند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع موانع فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد، تصریح کرد: کاستن از بروکراسی اداری، برطرف کردن موانع سرمایه گذاری، پرهیز از تفسیرهای خودسرانه از قوانین و آیین نامه ها و استفاده از افراد کاردان و با روحیه جهادی، بخش زیادی از مشکلات را رفع می کند.

کد خبر 353014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.