آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) در شهرضا

شهرضا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا از آغاز مرحله نخست رزمایش اقتدار سپاهیان حضرت محمد(ص) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، جواد داستانی شامگاه امروز(یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان شهرضا، با اشاره به اجرای برنامه های اعتلای بسیج در قالب هشت طرح، اظهار کرد: این برنامه ها شامل اجرای طرح هایی همچون «شهید رهنمون» برای ارایه خدمات درمانی به مناطق محروم، «گشت های بسیج محله محور» برای مقابله با سرقت‌های خرد و «شهید بهنام محمدی» برای تقویت روحیه مذهبی در جوانان و نوجوانان است.

وی اعزام گروه های جهادی بسیج به مناطق محروم را یکی از مهمترین خدمات بسیج به این مناطق با هدف محرومیت‌زدایی برشمرد و افزود: از ابتدای تیرماه امسال تاکنون، ۱۲ گروه جهادی با اقامت هفت تا ۱۰ روز در مناطق محروم، خدمات مختلفی را به مردم ارایه کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا ادامه داد: از خدمات عمرانی ارایه شده توسط گروه های جهادی شهرستان می توان، به اجرای طرح لوله گذاری فاضلاب روستای کهرویه با همکاری بخشداری و دهیاری اشاره کرد.

داستانی گفت: طرح شهید رهنمون با همکاری بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرضا، برای ارایه خدمات مختلف درمانی و بهداشتی به یکی از مناطق محروم در مدت سه سال اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکران فیلم «به وقت شام» در دو روستای بخش مرکزی شهرستان، ارایه خدمات فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی و جلسات آموزش عمومی با موضوعاتی همچون آشنایی با طب سنتی، از دیگر اقدامات گروه های جهادی در مناطق محروم بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا از آغاز اجرای رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در مرحله نخست برگزاری این رزمایش با عنوان اقتدار عاشورایی، ۱۲ گروه جهادی از ۱۸ تا ۱۹ شهریور در قالب ۱۳ ایستگاه با استقرار در یکی از محلات محروم شهر، خدمات مختلف بهداشتی، درمانی، عمرانی و فرهنگی را ارایه می دهند.

داستانی با اشاره به اجرای نمایش خیابانی با موضوع آسیب های اعتیاد توسط بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: این رزمایش با هدف حمایت از نظام و اثبات حمایت مردم از نظام، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش شامل گردهمایی و رزمایش گردان های بیت المقدس است، تصریح کرد: این مرحله از صبح روز چهارشنبه ۲۱ شهریور و با اجرای صبحگاه مشترک بسیجیان در میدان شهید باهنر و سپس استقرار آنان در اردوگاه قدس آغاز می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا اضافه کرد: بسیجیان شهرضا در سومین مرحله رزمایش که در قالب همایش اقتدار ۳۰ هزار نفری بسیجیان استان برگزار می شود، حضور دارند.

داستانی گفت: سومین مرحله رزمایش به صورت متمرکز استانی و همزمان با همایش اقتدار یکصد هزار نفری بسیجیان در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اینکه مردم مناطق محروم شهرستان بارها از مسئولان اردوهای جهادی خواستار رفع تبعیض در ارایه خدمات، بین مرکز و سایر مناطق شهرستان شده اند، تآکید کرد: مدیرانی که تنها از پشت میز و اتاق های کار خود جریان امور را بررسی می کنند، نمی توانند خدمتگذاران خوبی برای محرومان باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا تآکید کرد: با صرف هزینه های اندک می توان خدمات بسیاری به مناطق محروم ارایه کرد؛ البته مردم هم باید از آنچه به عنوان اموال عمومی، در اختیار آنان قرار داده می شود، نگهداری کنند.

کد خبر 352995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.