نظارت تعزیرات در کنترل و تنظیم بازار باید بیش از گذشته باشد

خوانسار- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط حاکم در بازار نظارت تعزیرات حکومتی در واحدهای صنفی باید بیش از گذشته پررنگ تر و ملموس‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، غلامرضا صالحی در مراسم تودیع  و معارفه رییس جدید تعزیرات حکومتی خوانسار و گلپایگان اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم در بازار نظارت تعزیرات حکومتی در واحدهای صنفی باید بیش از گذشته پررنگ تر و ملموس‌تر شود.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی پشتیبان و ضمانت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار است، گفت: کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی در اجرا و پیاده کردن تصمیمات اتخاذ شده در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها نقش موثری دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: حضور تعزیرات حکومتی زمانی موثر واقع می شود که صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی همگام و همسو با تعزیرات حکومتی باشند.

وی تصریح کرد: حمایت از اشتغال،  کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و تولید کننده در کنار حمایت از حقوق مصرف کننده از مطالبات مردم است.

صالحی افزود: باید نسبت به مصرف کننده، تولید کننده، اشتغال، تجارت و کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار دغدغه و اهتمام داشته باشیم زیرا هرگونه غفلت سبب باز ماندن از اهداف پیش تعیین شده، خواهد بود.

وی گفت: سال گذشته با توجه به نگاه ویژه‌ای دولت و حاکمیت نسبت به سازمان تعزیرات حکومتی ۶۰ درصد ظرفیت موجود نیروی انسانی سازمان تکمیل شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ادامه داد: به دلیل افزایش نیروی انسانی در سطح استان حرکت خوبی در زمینه تغییر و تحول و جابه جایی نیرو صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: اقدامات تعزیرات حکومتی در زمینه کشف قاچاق کالا و ارز و احتکار کالا باید به صورت شفاف اطلاع رسانی شود تا امید و اعتماد در بین مردم جریان پیدا کند.

صالحی خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی می‌تواند نقش موثری در رونق تجارت و بهبود فضای کسب و کار ایفا کند، اگر نیروی انتظامی همراه و همگام با تعزیرات حکومتی عمل کند مبارزات تعزیرات حکومتی صد در صد نتیجه بخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق ماده ۷۵ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ظرفیت نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا باید استفاده شود، دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیج شوند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از خدمات حسین فتاح رییس سابق تعزیرات حکومتی قدردانی و غلام‌عباس بهنودیان به عنوان رییس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان خوانسار و گلپایگان معرفی شد.

کد خبر 352978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.