تجدید میثاق با شهدا می تواند رمز موفقیت مسئولان و ورزشکاران باشد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی دانشمند گفت: شهدا برای همه افراد بهترین الگو ها هستند زیرا بهترین عملکرد ها را در کارنامه خود داشتند، در زمینه شهامت، رشادت و غیرت، هم حرف زدند هم عمل؛ ولی کمتر پیش می آید ما اهل عمل باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  بازیکنان و کادر فنی تیم های فوتبال نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان به همراه مدیر عامل و کارمندان باشگاه سپاهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان ضمن تجدید میثاق با شهدا یاد و خاطره آن ها را گرامی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی دانشمند در این مراسم با تاکید بر فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: تجدید میثاق با شهدا می تواند رمز موفقیت مسئولان و ورزشکاران شهر اصفهان باشد، چراکه همه مشکلات شهر و کشور به دلیل این است که شهدا را فراموش کرده ایم.  

وی با بیان اینکه فرق است بین قهرمان و پهلوان، افزود: قهرمان می خواهد اسم خودش بیاید ولی پهلوان برای مردم کار می کند. اگر موفقیت افراد را بخواهیم بررسی کنیم، متوجه می شویم که ‌پهلوانی باعث سربلندی ما شده است.

دانشمند اضافه کرد: اینکه افراد برای قرار گرفتن نامشان در روزنامه ها کار کنند، فایده ندارد. تاکنون در تاریخ ندیدم که کسی برای "منِ" خود کار کند و به موفقیت برسد، اما کسی که بخواهد کاری برای شهرش کند موفق می شود، اما اگر "من" به میدان بیاید آن کار از بین می رود.

وی تصریح کرد: اگر کسی هدفش والا و بلند باشد و برای تیم، استان و ورزش ایران کار کند به ورزش خدمت کرده و در نهایت به هدفش می رسد. باور کنید که اگر کسی این گونه رفتار کند، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و تمام خطاها و دست اندازهایی که در راه وجود دارد از بین می رود.

دانشمند خاطرنشان کرد: کسی که پهلوان است، قهرمان هم هست. چرا پوریای تا این اندازه الگو شده است؟ چون پهلوان بود. ورزشکاران قدیم فقط ورزش نمی کردند، بلکه عبادت و تقوا داشتند.  

وی افزود: شهدای انقلاب در تمام ارزش های انسانی و معنوی و اخلاقی سرآمد هستند. شهدا برای همه افراد بهترین الگو ها هستند زیرا بهترین عملکرد ها را در کارنامه خود داشتند، در زمینه شهامت، رشادت و غیرت هم حرف زدند هم عمل؛ ولی کمتر پیش می آید ما اهل عمل باشیم.

دانشمند اضافه کرد: مسؤلان کشور ما خدمتگزار هستند، اما خدمت به چه کسی معلوم نیست!؟ متاسفانه روحیه پهلوانی در کشور ما از بین رفته است. امیدوارم مسئولان شهدا و پهلوانان این کشور را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهند تا بتوانیم این روحیه ی ارزشمند را احیا کنیم و با استعانت از شهدا بتوانیم افتخار بزرگی نصیب شهر کنیم

همچنین مسعود تابش مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه محرم، ماه خودسازی است، اظهار کرد: امیدواریم تاثیر مثبت و گام های موثری برداریم، باشگاه افتخارهای زیادی داشته و انشالله در آینده نیز خواهد داشت.

وی افزود: ما مدیون شهدای گرانقدرمان هستیم و همواره سعی کردیم طبق سنوات گذشته تجدید میثاق با این بزرگواران شهر را داشته باشیم، زیرا قطعا می تواند ایجاد انگیزه کند و امیدواریم با استعانت از شهدا بتوانیم افتخار بزرگی را نصیب این شهر کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: بیش از سه هزار ورزشکار، سرپرست، ‌ پزشک و ... در بخش های مختلف باشگاه سپاهان در حال کار هستند و تلاش می کنیم، در همه زمینه ها علاوه بر ورزش به بخش های معنوی نیز بپردازیم و امیدواریم بتوانیم از برکات آن بهره مند شویم.

کد خبر 352976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.