۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
استفاده بی‌جا از بوق ممنوع!

استفاده زیاد از بوق باعث ایجاد آلودگی صوتی می‌شود، به خصوص وقتی که نابه جا و همراه با صداهای گوش خراش باشد، بنابراین بهتر است از بوق به موقع و در مواقع ضروری استفاده کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌یکشنبه ساعت 20-  در خیابان شیخ صدوق مسیر حرکت به سمت ورود به خیابان میر به دلیل انجام فعالیت‌های عمرانی امکان تردد خودروها وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، طی کردن روگذر خیابان امام خمینی(ره) مسیر حرکت به سمت میدان جمهوری اسلامی به دلیل وجود ترافیک سنگین صرف زمان طولانی نیاز دارد.

چهارراه نورباران مسیر ورود به خیابان شریف واقفی به دلیل توقف خودروهای شخصی ترافیک نیمه سنگینی دارد، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی نیز رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

در بلوار دانشگاه حدفاصل تقاطع توحید تا میدان آزادی و مسیر برگشت آن با حجم انبوهی از خودروها رو به رو است، مشابه این وضعیت را می‌توان حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا مشاهده کرد.

پارک دوبل خودروها در خیابان عبدالرزاق یک لاین از مسیر این خیابان را به نوعی مسدود کرده و باعث افزایش چند برابری حجم ترافیک شده است.

استفاده زیاد از بوق باعث ایجاد آلودگی صوتی می‌شود،  به خصوص وقتی که نابه جا و همراه با صداهای گوش خراش باشد، بنابراین بهتر است از بوق به موقع و در مواقع ضروری استفاده کرد.

رو به روی پایانه مسافربری کاوه ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد، در خیابان حکیم نظامی پارک دوبل خودروها همانند خیابان شمس‌آبادی به یک معضل روزمره تبدیل شده است.

در این لحظات رانندگان در خیابان‌های بزرگمهر، چهارباغ پایین، فروغی، بلوارآیینه خانه و میدان جمهوری اسلامی رفت و آمد آرامی را تجربه می‌کنند، اما در چهارراه تختی، بوستان سعدی، خیابان سعادت‌آباد و میدان انقلاب تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

کد خبر 352974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.