لزوم یکسان‌سازی حقوق پرسنل شهرداری/زیرساخت‌های شهردوستدار کودک توسعه یابد

لزوم یکسان سازی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری اصفهان و توسعه زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک از مهم‌ترین تذکرات اعضای شورای شهر اصفهان در چهل و هشتمین جلسه علنی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ظهر امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه تاثیر سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه شهر اصفهان بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار کرد: یکی از شعارهای دوره پنجم شورای شهر حمایت از بخش خصوصی است اما بروکراسی‌های موجود در شهرداری و برخی اظهار نظرات غیرکارشناسانه تحقق این امر را به تاخیر انداخته است.

وی همچنین به لزوم همسان سازی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری اصفهان اشاره کرد و ادامه داد:  ضروری است که شهرداری به این امر توجه بیشتری داشته باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: همچنین ضروری است که زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک در اصفهان توسعه یابد.

اصغر برشان، عضو شورای  اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه ضمن تسلیت محرم و با اظهار امیدواری نسبت به برگزاری عزاداری پرشور و با شعور در اصفهان گفت: شهر اصفهان به لحاظ زیرسساخت‌ها در برخی از موراد از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و همچنین راه‌اندازی پارک سوار کمبودهایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به لزوم توجه حراست مناطق شهرداری اصفهان اشاره کرد و افزود: واسطه‌گری‌ها در شهرداری همچنان ادامه دارد و باید این موضوع به شهروندان اطلاع رسانی شود.

کوروش محمدی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری را خواستار شد و اظهار کرد: ناوبران اتوبوسرانی نیز نسبت به تاخیر در پرداخت حق الزحمه خود شکایت داشته و خواستار تسریع در پرداخت حقوق و مزایای خود هستند.

کد خبر 352949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.