برندسازی در نوزدهمین نمایشگاه صنایع دستی اصفهان

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با تاکید بر اینکه وجود نمایشگاهی در چهلستون کسب شخصی را مختل نمی کند، گفت: جایگاه سوغات و صنایع دستی روستایی استان در شهر اصفهان که مرکز استان است خالی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر جعفرصالحی در آیین افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان امروز _یکشنبه ۱۸ شهریورماه_ در کتابخانه مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ما در نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان مطرح کردن شرکت های تجارت الکترونیک در حوزه صنایع دستی بود و خوشبختانه امروز ۳۰ شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک در استان اصفهان شکل گرفته است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: در نمایشگاه ملی صنایع دستی که در هفته اول شهریورماه در تهران برگزار شد بهترین آمار فروش به استان اصفهان تعلق داشت و قریب به یک پنجم نمایشگاه تهران متعلق به هنرمندان اصفهانی بود و با اینکه آمار رسمی خارج نشده است، اما نزدیک به دو میلیارد تومان صنایع دستی استان اصفهان به فروش رسید.

وی با بیان اینکه امسال در نمایشگاه برندسازی انجام شده است، افزود: جایگاه سوغات و صنایع دستی روستایی استان اصفهان در شهر اصفهان که مرکز استان است خالی است و در کنار نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان نمایشگاهی نیز به صورت ویژه به ارایه سوغات اصیل اصفهان اختصصا یافته است.

جعفرصالحی ادامه داد: امسال با توجه به در پیش داشتن عاشورا نمایشگاهی نیز با عنوان عاشورا در آینه صنایع دستی و هنرهای سنتی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال بیش از صد غرفه پیش بینی شده است، گفت: برای رعایت حال هنرمندان واقع در میدان نقش جهان، غرفه های فروش صنایع دستی را طی سه سال به حداقل رساندیم؛ البته وجود نمایشگاهی در چهلستون کسب شخصی را مختل نمی کند، اما برای احترام به جامعه هنری این کار را را انجام دادیم و حضور ورکشاپ های هنری پررنگ تر خواهند بود.

به گزارش ایمنا، نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان ۱۸ تا ۲۳ شهریورماه صبح ها ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها ساعت ۱۷ تا ۲۲ ساعت در باغ موزه چهلستون اصفهان برپا خواهد بود.  

کد خبر 352941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.