۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
رانندگیِ قانونمند داشته باشیم

رانندگان باید سعی کنند قبل از رسیدن به تقاطع‌ها، جهت مسیر حرکت خود را انتخاب کرده و قانونمند عمل کنند تا مورد احترام سایر رانندگان در شهر قرار گیرند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز-‌شنبه ساعت 20:30-  حجم تردد خودروها در خیابان علامه مجلسی حدفاصل میدان قدس تا چهارراه این سینا نیمه سنگین است.

بر اساس این گزارش، ترافیک در تقاطع پنج رمضان و مسجد سید سنگین دیده می‌شود، حرکت خودروهای سبک و سنگین در خیابان کاوه مسیر حرکت به سمت خیابان جابرانصاری به کندی صورت می‌گیرد.

خروجی میدان امام علی(ع) به سمت هاتف، چهارراه جهاد، خیابان بعثت حوالی تقاطع گلستان، خیابان شمس‌آبادی، چهارراه فرایبورگ مسیر حرکت به سمت میدان آزادی از دیگر محورهای شلوغ شهر اصفهان در این لحظات است.

در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی حجم قابل توجهی از خودروها به سختی در حال تردد هستند، کُندی حرکت خودروها در محور بلوار کشاورز از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک شهر به خوبی قابل مشاهده است.

رانندگان باید سعی کنند قبل از رسیدن به تقاطع‌ها، جهت مسیر حرکت خود را انتخاب کرده و قانونمند عمل کنند تا مورد احترام سایر رانندگان در شهر قرار گیرند.

نحوه پارک خودروها در خیابان آمادگاه به صورت دوبل و حتی بیشتر، خیابانی باریک و شلوغی را در اختیار سایر شهروندان قرار داده است.

 ترافیک عبوری در میدان قدس مسیر حرکت به سمت ورودی خیابان ادیب سرسام‌آور است. در خیابان شیخ مفید مسیر حرکت به سمت خیابان شیخ صدوق روان و رفت و امد خودروها بدون مشکل انجام می‌شود.

زیرگذر شهدای غزه، خیابان صفه، میدان احمدآباد، خیابان لاهور و تقاطع خیابان نشاط به سمت هشت بهشت غربی از مسیرهای بدون ترافیک این لحظات شهر اصفهان است.

پارک دوبل خودروها در خیابان حکیم نظامی به تخلفی عادی برای بسیاری از رانندگان تبدیل شده است، در خیابان جی مسیر حرکت به سمت میدان احمدآباد ترافیک نیمه سنگینی دارد.

کد خبر 352888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.