جشنواره زاینده رود، نمونه خاصی از توسعه ورزش های همگانی بود

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: امیدواریم در آینده و حتی در سال جاری، برنامه های تفریحی بیشتری برای مردم تدارک ببینیم تا رضایت عمومی بیشتر شود.

محمدرضا برکت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره جشنواره زاینده رود گفت: سومین جشنواره ورزشی زاینده رود، با همکاری و حمایت هیئت انجمن های ورزشی اصفهان و معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، توسط شهرداری منطقه شش اصفهان برگزار شد و این جشنواره، نمونه خاصی از توسعه ورزش های همگانی با رویکرد ایجاد شور و نشاط و اشتیاق، در بین خانواده ها بود. این جشنواره، یک همکاری چند جانبه بود اما شهرداری منطقه شش، تقریبا برای یک ماه مشغول به برپایی این مراسم بوده و استقبال بسیار زیادی نیز از این مراسم شد.

وی ادامه داد: با دیدن استقبال از این مراسم، به این فکر افتادیم که پس از ایام محرم و صفر، این نوع کارهای جذاب و دیدنی را که باعث شور و نشاط در مردم می شود را بیشتر انجام دهیم. برای مثال، بالن سواری یکی از فعالیت های جشنواره زاینده رود بود که شهرداری منطقه شش، آماده است که در آینده و به خصوص در ایام عید نوروز این امکان را برای عموم مردم و گردشگران مهیا سازد تا تجربه بالن سواری و نگاه به اصفهان را از بالا داشته باشند چرا که این کار حس پرواز را در میان مردم القا می کند و باعث شور و نشاط گردشگران می شود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان در مورد برنامه های آینده این منطقه شهرداری، خاطرنشان کرد: همینطور، در این جشنواره با این رویکرد وارد شدیم که خانواده ها، در تمامی رده های سنی به ورزش روی آورند و با ورزش های جدید و ناشناخته تری نظیر دارت یا کریکت، آشنا شودند که از این موضوع، استقبال بالایی شد.

برکت افزود: امیدواریم در آینده و حتی در سال جاری، باز هم بتوانیم با این دست برنامه ها رضایت عمومی را ایجاد کنیم. شهرداری اصفهان، با توجه به امکانات ورزشی بالای خود، حاضر به همکاری با تمامی هیئت های ورزشی برای برنامه های تفریحی خواهد بود و از برنامه های نشاط آور در جامعه، استقبال خواهد کرد.

کد خبر 352878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.