جهشی بسیار جدی در رده فوق سنگین داشتیم

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت: امیدواریم بتوانیم به سلطه استان البرز در رده سنگین وزن مسابقات قوی ترین مردان ایران پایان دهیم و اصفهان قهرمانی هایی را در این رشته کسب کند تا در مسابقات مردان آهنین هم نماینده داشته باشد.

حسین یارمحمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد مسابقات قوی ترین مردان اصفهان گفت: مسابقات ۱۰۵+ کیلوگرم قوی ترین مردان اصفهان را در حالی برگزار کردیم که در دوره های گذشته فعالیتی در این بخش از مسابقات انجام نشده بود اما در دوران جدید در هیئت پرورش اندام، پنج دوره مسابقات قهرمانی استان و یک دوره مسابقات قهرمانی کشور را در اصفهان برگزار کردیم.

وی افزود: اصفهان از لحاظ سطح قهرمانی در سال گذشته توانست در اوزان ۱۰۵- و ۹۵- کیلوگرم، به قهرمانی کشوری دست یابد و در واقع وضعیت ما از لحاظ کیفیت برگزاری و از لحاظ ورزشکاران، در سطح بسیار خوبی قرار دارد. اصفهان جهشی بسیار جدی در رده فوق سنگین داشته، امیدواریم بتوانیم به سلطه استان البرز بر این وزن پایان دهیم و اصفهان قهرمانی هایی را در این رشته کسب کند تا در مسابقات مردان آهنین هم نماینده داشته باشد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، در مورد میزبانی های اصفهان از مسابقات کشوری، خاطرنشان کرد: اصفهان در طول یکی دو سال اخیر، سه بار میزبان مسابقات کشوری پاورلیفتینگ بوده است و رایزنی هایی هم برای گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته پرورش اندام در نیمه دوم سال جاری، داشته ایم.

کد خبر 352871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.