۹۰درصد از معابر و کوچه های دهاقان آسفالت شد

دهاقان – شهردار دهاقان گفت: تاکنون ۹۰درصد از کوچه ها و معابر دهاقان آسفالت شده است.

محمد لطفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری ها سال ها است با رکود روبه رو بوده هستند، اما نهضت آسفالت به عنوان یکی از اقدامات بزرگ و مهم انجام گرفته و در این راستا ۹۰درصد کوچه ها و معابر این شهرستان آسفالت شدند.

وی افزود: تاکنون ۴۵ کوچه خاکی در محله های مختلف شهر آسفالت شده، البته گرانی قیر نیز مشکلاتی برای شهرداری به وجود آورده که امیدواریم با تخصیص و جذب اعتبارات بتوانیم بدهی های شهرداری را پرداخت کنیم.

شهردار دهاقان از احداث کانال های دفع آب های سطح شهری خبرداد و گفت: این عملیات در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

لطفی با اشاره به راه اندازی سامانه پایش تصویری، تصریح کرد: دوربین های پلاک خوان، امنیتی و ترافیکی در ورودی و خروجی میدان های مرکزی و اصلی و چند نقطه مهم با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال نصب شده است.

شهردار دهاقان باتوجه به اختصاص رینگ ورودی شهر به ایستگاه سلامت و مسیر عبور دوچرخه سواری، خاطرنشان کرد: برای اجرای عملیات خاک برداری، آسفالت و... تنها از از ظرفیت ها و نیروهای انسانی شهرداری استفاده می شود و با وجود فرسودگی بعضی از خودروهای شهرداری عملیات اجرایی با مشکلات زیادی روبه رو بود، اما در نهایت با تلاش های صورت گرفته ایستگاه سلامت و دوچرخه سواری ساماندهی شد.

لطفی با بیان اینکه دهاقان فاقد کمربند شهری است، گفت: احداث باند کنارگذر گلستان شهدا به منظور کاهش بار ترافیکی در حال اتمام است و طرح های پیاده روسازی، لکه گیری معابر، جدول کشی حاشیه خیابان ها و...نیز در دست اجرا است.

کد خبر 352812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.