قوی ترین مردان استان اصفهان مشخص شدند

مسابقات قوی ترین مردان استان اصفهان، امروز - ۱۶ شهریور ماه - با شناسایی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قوی ترین مردان استان اصفهان در ورزشگاه ۱۷ شهریور اصفهان، با حضور ۱۱ ورزشکار سنگین وزن در مرحله مقدماتی آغاز شد که از این تعداد، ۶ نفر به فینال رقابت ها راه یافتند.

در فینال این رقابت ها شرکت کنندگان چهار آیتم را در پیش داشتند که فرزاد خوب‌رو از گلپایگان توانست به مقام نخست دست یابد و پس از وی، محمود رضوی و مهرداد رضوانی، دوم و سوم شدند. گفتنی است که این سه نفر، به همراه امیر غلامی از شهر اصفهان، به عنوان تیم استان اصفهان به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

وحید رمضانی مسئول کمیته قوی ترین مردان هیئت بدن سازی و پرورش اندام اصفهان، در مورد این مسابقات به خبرنگار ایمنا گفت: این مسابقات که در وزن ۱۰۵+ کیلوگرم یا وزن آزاد با ۲ آیتم در مرحله مقدماتی آغاز شد که پس از آن، شش فینالیست مشخص شدند و در فینال هم هر شرکت کننده، چهار آیتم دیگر را انجام داد. همچنین به نفرات اول تا سوم، حکم قهرمانی و جوایزی از طرف اسپانسر مسابقات اهدا شد.

وی ادامه داد: در این رشته، سه رده وزنی داریم که ۹۵-، ۱۰۵ و ۱۰۵+ کیلوگرم هستند. دو هفته پیش در اصفهان مسابقات دو رده ۹۵- و ۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد که روند آن ها هم به همین شکل بود و ۴ نفر برتر آن دو رده نیز به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. ضمن اینکه احتمالا این مسابقات در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 352801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.